6 stycznia 2017

o.

Może jeszcze wróci do tekstu :( Bądźmy dobrej myśli, nie bądźmy jak Steve xD
No dobra, na spinę dobry jest przytulas ;p
No ale wiesz jak ona ma mieć lat 16-18 a Steve 28-30 to tylko nielegalne a nie pedofilskie to jest xD No i racja, każdy rodzic by się wściekł xD
/Raczej nie wróci :( A szkoda, bo w 12 albo 13 rozdziale rodzice Bucky'ego mieli dowiedzieć się o jego chłopaku. A raczej o jego mężczyźnie. 
/Fakt, pomyliłam się. Pedofilia tyczy się obcowania z dziećmi w okresie przedpokwitaniowym, tych okresie pokwitania już się to nie tyczy, a kończy się on zazwyczaj właśnie w wieku 16-17 lat. Czyli Steve byłby jedynie zboczeńcem, który uwiódł nieletniego ucznia (choć tak naprawdę to uczeń obscenicznie podrywał jego), nie pedofilem, więc nie ma tego złego :P
S: I tak dalej trzymaj. A może ktoś się znajdzie kto w bunkrze z tobą będzie chcieć zamieszkać. 
 A weź, sam chciałbym już stąd zwiać. Ale obiecałem sobie, że jak cała sprawa ucichnie, rzucam bawienie się w superbohatera i wracam do Waszyngtonu. Może jakimś cudem udałoby mi się odzyskać pracę w Biurze Weterana. Nadzieja umiera ostatnia, więc wolę wierzyć, że tak.
S: No tak, szklanka jest w połowie pusta. 
 Ale staram się! Założyłem optymistycznie, że koców nie zabraknie.
B: Ale proszę, powiedz.
 Jak ktoś mówi, że coś jest nieważne, to mówi tak zazwyczaj dlatego, że nie chce o tym mówić. A ja nie chcę. Mam doła...
 Weź mnie ktoś przytul.

1 komentarz:

  1. Inaczej może by się to rozpatrywało gdyby Steve miał tych lat 40-50, choć mnie to zawsze bawi.. Że dopiero po 20stce jak jesteś z kimś i jest nawet te 8 lat różnicy to brzmi to spoko, ale jak już masz 16 a a druga strona 24 to już to jest złe i beee i trzeba prześwietlić drugą stronę. Choć nie powiem, że i 24latkowie mogą okazać się zboczeńcami szurniętymi.


    S: Haha może jakaś operacja plastyczna dopomoże.
    S: Jestem wręcz dumna!
    B: Czy to jest ten moment, w którym mogę to zrobić? Czy to podpucha? *podchodzi by przytulić*

    OdpowiedzUsuń