6 stycznia 2017

o.

Po prostu jest to sam "ekhm", więc nie czuć że to au xD?
Jak długi weekend się zapowiada?;p
/Cóż, 3/4 to "ekhem", ale pozostała część to fabuła i dobrze wykreowane postacie. Co prawda sama traktuję to raczej jak autorski twór, w którym postacie dziwnym trafem nazywają się Bucky i Steve, a nie jako ff. Od tych drugich wymagam raczej postaci nie będących OOC i zbieżności z kanonem.
/A długi weekend się nie zapowiada, bo w weekend mam zjazd. Pogoda jest, jaka jest, więc na dojazdy zejdzie mi jeszcze więcej czasu niż zwykle.
S: Zmieńmy zatem temat. Co dobrego ostatnio zrobiłeś?
 Etat poradni terapeutycznej dla zbiegów, otwartej dwadzieścia cztery godziny przez siedem dni w tygodniu się liczy?   
S: Trochę to chamskie że na tobie zarobię no ale... Może uszczuplona kieszeń ci pomoże.
 Kiedyś starałem się podchodzić do wszystkiego bardziej optymistycznie, ale kończyło się to głównie na zawodach. Dlatego teraz jest, jak jest. Ale postaram się to zmienić.
B: Zatem ja mogę myśleć o tobie co chcę. Nawet to, że jesteś uroczym, przesłodkim misiem pysiem skarbie.
 Nie cierpię cię, poważnie. Chociaż ja nikogo nie lubię, więc to żaden szok.

1 komentarz:

  1. W końcu pisząc o kimś konkretnym powinniśmy trzymać się tego jacy oni są xD Ale czasem warto przymknąć oko xD
    Też mam zjazd i terminy "0" ale tak mi się nie chce! ;o


    S: No urlop by ci się przydał.
    S: Jak coś to będę ci kupować jedzenie jak już zbankrutujesz.
    B: Dobra, nie cierp mnie

    OdpowiedzUsuń