4 stycznia 2017

o.

No ale wiesz, jadłby xD więc mógłby chcieć kameralnie? ;p to aż dziwne że jeden drugiego jeszcze gdzieś nie przypiął w ramach bezpieczeństwa xd
Robisz się znowu wyrodna xd ale w ich wieku z kregoslupem już nie tak, więc dywan i podłoga grają xD 
/Oni obaj powinni zostać zamknięci w mieszkaniu. W którym ściany i podłogi wyłożone byłyby poduchami, a meble byłby dmuchane. Żeby żaden z nich nie wpadł na żaden durny pomysł.
/Przecież ja się o nich troszczę! Spanie na twardym jest zdrowe dla kręgosłupa. Więc dywan też im zabiorę :P
S: Więc szukacie igły w stogu siana
 Mamy w tym doświadczenie, więc jesteśmy dobrej myśli. Musimy być.
S: Em. Akurat bez skóry to tak nie bardzo chcę cie oglądać, bez obrazy. Wole jak tylko ubranie zdejmiesz. Od pasa w górę.
 Bez obrazy, ale odmówię. Nie zamierzam się rozbierać. Nie mam w sobie nic z ekshibicjonisty.
 
B: Dlaczego mamy sie kłócić o to, jak ja ciebie widze?
Bo mogę nie chcieć, żebyś postrzegała mnie tak, nie inaczej. Mogę?

1 komentarz:

  1. Od razu psychiatryka im życzysz? To złe miejsce na miesiąc miodowy! :(
    Osz Ty :p ale maja siebie więc będzie im wygodnie xD


    S: Może mrówki Anta wam pomogą?
    S: Przygotowałabym słoik na grosze ale nie chce być milionerka.
    B:To jak mam cię postrzegać?

    OdpowiedzUsuń