3 lutego 2017

Astrid Löfgren

N, o dzięki. A tu bez tej sceny [link] Chyba winne jest reklamowe cięcie. To mają być zwiastuny śmierci :P Dzięki idiotycznym zachowaniom można przewidywać, kto zginie następny.
Och, to cofam, kłamałam. Może odinstalowanie i ponowne zainstalowanie coś da?
/Ale dlaczego stare postaci nie mogą odejść z godnością :/? Muszą je na siłę obrzydzać? Jeśli Helga nie miałaby tego wątku z Tanaruz i zginęłaby z ręki jakiegoś żołnierza, miałoby to lepszy wydźwięk, bo teraz wygląda to tak "Chciała, to ma" albo "Nie mieli pomysłu na Helgę". A Flokiego i tak żal.
/Winne są modyfikacje z internetu, więc muszę sprawdzić każdy pilik po kolei, wrzucając go do folderu i sprawdzając czy gra się uruchomi. Mam ich tylko 139, więc pfff, co to jest :P
Tony, tak, kiedy się starzeje.
 Ja się nie starzeję. Ja dojrzewam jak dobre wino. Zapamiętaj to sobie.

1 komentarz:

  1. Całe szczęście, że niektórzy ginęli z godnością. Np. taki Torstein czy ten co dobrowolnie oddał życie. Lubiłam ich do końca praktycznie. Coś niedawno zaczęło się bardzo psuć, że postaci są tak źle kierowane, i w konsekwencji czekasz tylko, aż już zginą, bo nie da się na to wszystko patrzeć.
    Mody <3 Kiedyś miałam ten sam problem, ale modów miałam setki, więc się z nimi pożegnałam :P Raz spróbowałam naprawić mody przez The Sims 4 studio, czy jakoś tak to się nazywa. Zadziałało nawet. Ale wtedy po aktualizacji nie działały lampy i się pojawiał jakiś błąd wywołania skryptu czy coś takiego.

    OdpowiedzUsuń