3 lutego 2017

Astrid Löfgren

N, tak, o ten. Obejrzałam jeszcze raz wersję, którą oglądałam wcześniej, i nie ma. Jest przejście do uciekającej ludności i wojsk, potem black screen na sekundę i upijanie się króla i biskupa, potem dotarcie wikingów do miasta. Sprawdziłam IMDb i nie wymienia w obsadzie Astrid, Lagerthy ani Torvi. Coś poszło bardzo nie tak.
Nie można, bo Simowie teraz mogą siedzieć na brzegu basenu, swobodnie sobie z niego wychodzić. To straszne, wiem :(
/Oglądałam wczoraj wersję z lektorem i była ta sena. Jest ewakuacja Wessex, Ecbert, który najpierw udaje radosnego, a gdy tylko bramy się zamkną, zaczyna płakać razem z biskupem, przeskok na króciutkie ujęcie z Kattegat (które nijak tam nie pasuje), w którym mamy Torvi, Astrid i Lagerthę mówiącą coś tam o Ragnarze, a potem znowu Anglię. Ta scena wygląda jakby z jakiegoś powodu została doklejona do niektórych wersji odcinka :P I żal mi straty Ecberta z serialu. Nawet bardziej niż Ragnara. Ale cieszę się, że Ecbert i tak miał wszystko pod kontrolą do ostatniej chwili i ładnie wykiwał wrogów. Och, i ostatnia scena oraz promo sezonu piątego - mamy psychola Ivara (którego wciąż kompletnie nie kupuję, bo wciąż zachowuje się jak psychiczny dzieciak, który sięga po toporek, bo kolega go zdenerwował), a teraz będziemy mieć i psychola biskupa. Jej... 
/Zepsułaś mi dzień. Aż dobrze, że nie wybudowałam moim ludkom basenu, bo bolałoby jeszcze bardziej.
Nat, a myślisz, że on uważał i nadal uważa cię za przyjaciółkę?
 Steve to Steve. Jeśli uważał, to teraz już przejrzał na oczy.
Tony, meh, za to nudna.
 Nuda to czasem najlepsze wyjście. Poważnie, to czasem naprawdę fajna sprawa.

1 komentarz:

  1. N, będę musiała poczekać na wersję z lektorem i obejrzeć, bo normalnie zgłupiałam. Wszędzie są informacje typu: "Vikings season 4 episode 20 did not show what happens in Kattegat, and if Torvi (Georgia Hirst) survived the raid on Lagertha’s (Katheryn Winnick) territory", ale też spojlery sprzed dwóch tygodni z tych rosyjskich wycieków, że faktycznie ta scena była. Pamiętam, że w którymś odcinku (18 albo 19, może wcześniej) coś tam plotkowały o Ragnarze i bogach, więc może to stamtąd przeklejone? Tylko po jaką cholerę... Cóż, Eckbert wśród tej bandy kretynów wokół był jedyną wyróżniającą się sprytem postacią. Strach pomyśleć, jakim królem będzie (...)wulf, skoro dał się ograć na własnym boisku. Postępowania Ivara nie skomentuję, ale nie zdziwię się, jeśli Sigurd ożyje. Psychol Ivar kontra psychol biskup z dziwnym imieniem - mimo wszystko może być ciekawie.
    To naprawię, bo żartowałam :P Da się, tylko musisz zabudować basen ścianami albo jakimś ogrodzeniem. Nie wygląda to jednak już tak efektownie, jak wtedy, gdy wystarczyło usunięcie drabinki.

    Nat, to chyba dobrze.

    Tony, bardzo czasem. Prawie wcale.

    OdpowiedzUsuń