2 lutego 2017

Astrid Löfgren

N, właśnie o ten. Nie było nawet sekundy ujęcia z Kattegat, wszystko rozgrywało się w Anglii. Za to w sneak peeku rzeczywiście Torvi jest, tylko nie przy stole, a za Lagerthą podczas jakiegoś nie wiem czego.
Szkoda, że nie można już utopić Sima w basenie, bo gdyby można było, to właśnie zdjęciami w czasie topienia bym go dręczyła :(
 /Chodzi ci o ten sneak peek? W tym do odc.20 nie widziałam Torvi. Ale jest w odcinku. Scena pojawia się po tej, w której Ecbert płacze w ramionach biskupa. To króciutka scena, ale jest.
/Jak to nie można :O? Nie sprawdzałam tego, ale byłam święcie przekonana, że można. Chciałam sprawdzić, ale po genialnej aktualizacji gra mi się nawet nie włącza.
Nat, a w ogóle to dlaczego ich wypuściłaś? Nie wiem, czy kiedykolwiek pytałam. Prywatnie też dobrze?
 Prywatnie tak samo źle jak zawsze. I dlaczego? Pomimo całej mojej niechęci do planu Steve'a, był moim przyjacielem. I znałam go, więc wiedziałam, że jeśli jest tak zawzięty, by dotrzeć na Syberię, to musi to zrobić. Jak się okazało, miałam rację. Wyniki tajnych rosyjskich eksperymentów to nigdy nic dobrego. A Barnes? Nie chciałam, by T'Challa rozkroił go na kawałki. Steve by tego nie przeżył.
Tony, dyplomatyczna odpowiedź. 
 Dyplomatyczna odpowiedź to najlepsza odpowiedź.

1 komentarz:

  1. N, tak, o ten. Obejrzałam jeszcze raz wersję, którą oglądałam wcześniej, i nie ma. Jest przejście do uciekającej ludności i wojsk, potem black screen na sekundę i upijanie się króla i biskupa, potem dotarcie wikingów do miasta. Sprawdziłam IMDb i nie wymienia w obsadzie Astrid, Lagerthy ani Torvi. Coś poszło bardzo nie tak.
    Nie można, bo Simowie teraz mogą siedzieć na brzegu basenu, swobodnie sobie z niego wychodzić. To straszne, wiem :(

    Nat, a myślisz, że on uważał i nadal uważa cię za przyjaciółkę?

    Tony, meh, za to nudna.

    OdpowiedzUsuń