2 lutego 2017

Astrid Löfgren

N, Handalf <3 Mam pytanie. Gdzie była Torvi w ostatnim odcinku? Nie zauważyłam jej, bo w ogóle nic nie było z Kattegat i się zastanawiam, czy chodziło o jakiś spot, czy może oglądałyśmy zupełnie coś innego.
Nawet nie będę próbować. Każda okazja do przerobienia własnych problemów jest dobra. A że sposób jest taki a nie inny, to cóż. Jak mówisz, to Tony. Tony'emu wolno korzystać z każdej sposobności.
Czwórkę mam od dawna, ale nie mam czasu, żeby grać, chociaż ja tam zawsze wolałam budować niż bawić się w życie :P Wiem, jak bardzo jest beznadziejna i modlę się, żeby już więcej tych Simsów nie ulepszali, bo to wcale nie wychodzi dobrze. Ta gra jest po prostu niewygodna w porównaniu z taką trójką chociażby. No i Bunia... Oj, Bunia, mięśnie to ona rzeczywiście ma dorodne. 
/Chodzi o odcinek S04E20? Torvi siedziała razem z Lagerthą i Astrid przy stole. Nie pamiętam kiedy dokładnie to było, ale jakoś w pierwszej połowie odcinka. Chyba Rosjanie nie mieli odcinka z dodatkowymi scenami :P Wiem, że jeśli chodzi o "Wikingów" to wersje - w zależności od cenzury - jest sporo, ale to chyba byłaby przesada.
/Też nie lubię samej gry, bo jest zwyczajnie nudna. Kiedy, jeszcze kiedy w modzie była część druga (<3), to świetnie się przy tym bawiłam, ale teraz czasem lubię się po prostu wyluzować, tworząc sobie ludki i je ubierając. Potem je kasuję i zaczynam od nowa. Jak kiedyś będziesz chciała sięgnąć po czwórkę, daj znać, to podrzucę ci Bucky'ego przez galerię :P Będziesz mogła dręczyć go, podsyłając mu fotki w damskich ciuszkach.
Nat, chyba nie będę nawet pytać, co to za sposoby. Wolę się domyślić. No a tak ogólnie to jak leci? Coś ci się w życiu pozmieniało?
 Oprócz tego, że za wypuszczenie Steve'a i Barnesa, założono mi sprawę i planowano deportować do Rosji, by tam postawić mnie przed sądem za łamanie postanowień Protokołu i pomoc w ucieczce poszukiwanego zbiega, wszystko jest dobrze.
Tony, okej, więc na jakim etapie planu jesteś? Po środku, czy bliżej końca?
 Powiedzmy, że blisko środka.

1 komentarz:

  1. N, właśnie o ten. Nie było nawet sekundy ujęcia z Kattegat, wszystko rozgrywało się w Anglii. Za to w sneak peeku rzeczywiście Torvi jest, tylko nie przy stole, a za Lagerthą podczas jakiegoś nie wiem czego.
    Szkoda, że nie można już utopić Sima w basenie, bo gdyby można było, to właśnie zdjęciami w czasie topienia bym go dręczyła :(

    Nat, a w ogóle to dlaczego ich wypuściłaś? Nie wiem, czy kiedykolwiek pytałam. Prywatnie też dobrze?

    Tony, dyplomatyczna odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń