2 lutego 2017

o.

Haha napisz z propozycją do twórców wtt, może na to pójdą. W końcu nawet na fb możesz coś innego dać niż lajka xD
Popycha do stworzenia idealnego opowiadania, niczym Jenn robota xD takimś czymś mógłby być Twój poradnik xD

Pewnie woli te drugie xD
Co takie smutki na noc? :(
/Raz napisałam do nich w kwestii obraźliwych komentarzy. Zgłoszenie napisałam i po polsku, i po angielsku, a komentarz był naprawdę chamski. Do dziś wisi, jak wisiał, więc chyba odpuszczę sobie jakiekolwiek propozycje.
/Ten poradnik składałby się pewnie z jęczenia na temat Mary Sue, kanonu, super-duper-mocy, braków logiki i nieznajomości słowa "reserach", do tego ciężko byłoby mi się powstrzymać bez rzucania przykładami, więc to też lepiej odpuszczę.

/To jest Bucky. On woli wszystkie, nie będzie wybrzydzał jeśli chodzi o rozmiar :P
/Okej, tu masz ładniejsze: klik i klik.
N: Ten jeden raz nie oznacza że zapałałam do ciebie sympatią.
 Czyjaś sympatia zdecydowanie nie jest czym, o co mam w zwyczaju zabiegać.
T: mówi ci coś "kobieca intuicja"?
 Mówi ci coś "Jak pewna Rosjanka nie przestanie siać swoich teorii spiskowych i nie oduczy się plotkowania na mój temat, to przestanę ją bronić przed deportacją"? 

1 komentarz:

  1. A to autora komentarza nie można zgłosić? No i osoba u której się tak skomentowało nie może takich komentarzy usunąć?
    Dziś jest dzień przyjaciela i pozytywnego myślenia xd skup się na tym lepiej xD

    Dobrze, że nie wybrzydza, jeszcze by Steve'mu silikon wstrzyknął xD
    Lubię łyżeczkowanie <33333


    N: chyba że za to ci płacą.
    T: to jest z troski.

    OdpowiedzUsuń