2 lutego 2017

ASTRID LÖFGREN

N, on jest chyba poligamistą. I cóż, też wolałabym, żeby to Torvi zginęła.
O, no właśnie, i teraz pytanie, czy tak powinno być. Od jego osobistych porachunków nie aż tak bardzo zależą losy świata, a od spraw związanych z Protokołem już tak, choć oczywiście to wszystko się przeplata.
Aż sobie to zapiszę i będę Bunia dręczyć, że tak będzie niedługo wyglądać, jeśli będzie niegrzeczny. Pograłabym w Simsy :(
/A najlepiej, gdyby była to Lagertha, bo naprawdę aż przykro się robi, kiedy się na nią patrzy. Zwłaszcza po odświeżeniu pierwszego sezonu. Handalf, dedni ją, proszę.
/Spróbuj to przetłumaczyć facetowi, który próbował skłonić Bannera do przemiany na Hellicarierze pełnym ludzi, bo tak. Tony potrafi być szlachetny, tego nie można mu odmówić, ale to jednak wciąż Tony. I za każdym razem, kiedy ratował świat, wiązało się to z jego osobistymi porachunkami. Nie ma w MCU walki, w której uczestniczyłby bez żadnych pobocznych pobudek.
/The Sims 4 można pobrać próbnie na Originie na 48h. Jeśli coś ci odbije i postanowisz kupić tę grę - nie rób tego, bo za nic nie jest warta tej ceny. Jest wybrakowana, a większość tego, co widać na moich fotkach (od skóry, przez oczy, na włosach i ubraniach kończąc) to darmowe dodatki z internetu. Udało mi się kupić tę grę podczas jednej z ostatnich przecen za pięć dych (czyli za 1/3 ceny).Teraz znowu mają być spore obniżki, ponieważ seria świętuje jakąś rocznicę. Jest też inna opcja - być złym człowiekiem i ściągnąć grę z internetu. Nie ukrywam, że sama tak ją testowałam. A wracając do Buni - tutaj lepiej widać jej figurę. Tutaj mamy ją w konturującym mejkapie. A tutaj mamy Steph. Steve'owi też wymodelowałam jedynie szczękę i usta. 
Nat, ale chyba jeszcze nie podejrzewasz, o co jej chodzi, nie? Czy już trochę ją przejrzałaś?
 Mam zbyt mało informacji na jej temat. Wszędzie są tylko ogólniki, a informacji, które ma Stark, strzeże Friday. Muszę zrobić to po staremu. Równie skutecznie, ale bardziej czasochłonnie. 
Tony, kiedy chcesz zacząć realizować ten plan?
 Robię to od samego początku. To metoda małych kroczków, w której trzeba wykazać wiele cierpliwości. Okazało się, o dziwo, że ją mam. Wiem, też jestem w szoku.

1 komentarz:

  1. N, Handalf <3 Mam pytanie. Gdzie była Torvi w ostatnim odcinku? Nie zauważyłam jej, bo w ogóle nic nie było z Kattegat i się zastanawiam, czy chodziło o jakiś spot, czy może oglądałyśmy zupełnie coś innego.
    Nawet nie będę próbować. Każda okazja do przerobienia własnych problemów jest dobra. A że sposób jest taki a nie inny, to cóż. Jak mówisz, to Tony. Tony'emu wolno korzystać z każdej sposobności.
    Czwórkę mam od dawna, ale nie mam czasu, żeby grać, chociaż ja tam zawsze wolałam budować niż bawić się w życie :P Wiem, jak bardzo jest beznadziejna i modlę się, żeby już więcej tych Simsów nie ulepszali, bo to wcale nie wychodzi dobrze. Ta gra jest po prostu niewygodna w porównaniu z taką trójką chociażby. No i Bunia... Oj, Bunia, mięśnie to ona rzeczywiście ma dorodne.

    Nat, chyba nie będę nawet pytać, co to za sposoby. Wolę się domyślić. No a tak ogólnie to jak leci? Coś ci się w życiu pozmieniało?

    Tony, okej, więc na jakim etapie planu jesteś? Po środku, czy bliżej końca?

    OdpowiedzUsuń