2 lutego 2017

o.

Czekaj, czekaj... Napisałaś 25 marca 2007 Stucky?!
Ja go nie przeczytałam?!
Powiedz, że źle mnie zrozumiałaś i przeszukałaś Internety..
Wtedy wybaczę.
Ale tak możemy w ten dzień <3 już niedługo! <3

Wgl boli jak ktoś tak właśnie skacze niepotrafiac dokończyć tekstu bo już mu się bohaterowie/ serial/film/wstaw co chcesz znudzili -.- co to za fan? :o

Hahaha oj Bucky chyba bedzie mieć kartę stałego klienta w gattcie, esotiq i tym podobnych sklepach xd 
/Najstarszy, jaki znalazłam w internecie :P W 2007 nie wiedziałam jeszcze nawet, że ktoś taki jak Buniu istnieje. A nawet jeśli, to miałam wtedy trzynaście lat i ten tekst byłby koszmarną grafomanią, więc i tak nikomu bym go nie pokazała <3 I próbowałam znaleźć najstarszy ff o Bucky'm i najstarszy o Stevie. Według AO3 pojawił się on w... 1950 roku. Patrz, jaki ten portal stary :P
/A najlepsze są typy autorów, którzy zmieniają fandom średnio raz na miesiąc, uznając się przy tym za wielkich fanów i znawców kanonu, który kojarzą z Wikipedii <3 
/Ale przynajmniej Steve nie musi się głowić nad prezentami, bo zawsze może mu kupić jakąś ładną, koronkową parę bielizny czy nowy pas do pończoch.
N: Udomowili cię 
 Nie śpieszono mi do powrotu do Rosji, więc muszę się dostosować.
T: oj Tony, Tony
 To jest bardzo dobry sposób działania.

1 komentarz:

  1. Ja chyba w gimnazjum swoje pierwsze opowiadania +18 pisalam o koreanskim zespole xD
    Co to za kłamliwe infromacje? :p nie przetłumaczyłas sobie czegoś błędnie? :p
    Bo to są psychologowie! Oni wiedza lepiej kto dlaczego i na co i po co :p
    I zostanie przy tym nazwany zboczencem a później wycalowany xd


    N: czego się obawiasz?
    T: lepiej przemyśl to że ma rację

    OdpowiedzUsuń