2 lutego 2017

o.

Wiesz, jak opowiadania są spoko, to miło że autor odchodząc zostawił je.. Jednak gdy są beznadziejnie mógł je wykasować, nikomi żal by nie było xD
Może w rocznicę napisania przez Ciebie pierwszego ff Stucky? <333

A to przepraszam, nie pomyślałam :( lubię spanie na łyżeczkę

A nie w podwójne DD lub FF? :p
/Jak dobre odpowiadanie zostaje porzucone z dnia na dzień, to aż boli. Niektórzy autorzy dodają chociaż na koniec streszczenie fabuły, by czytelnik wiedział, jak to wszystko miało się skończyć. I to jest dobre rozwiązanie. A nie "Przeszła mi faza na [fandom], więc zamykam/usuwam opowiadanie. Zapraszam na [link do opowiadania o innym fandomie, które też pewnie zostanie porzucone]".
/Najstarszy ff Stucky, jaki znalazłam, jest z 25 marca 2007. Może wtedy?

/Nie no, Bucky nie byłby taki. Samo D by mu wystarczyło :P I znowu pończoszki - klik.
N: a prócz pilnowania Jenn co jeszcze robisz? 
 To samo, co wcześniej. Choć teraz w imię Protokołu i oficjalnie pracując dla Starka.
T: co zrobisz gdy okaże się że ma rację?
 Będę udawał, że od początku jej ją przyznawałem.  Albo coś w tym stylu.

1 komentarz:

  1. Czekaj, czekaj... Napisałaś 25 marca 2007 Stucky?!
    Ja go nie przeczytałam?!
    Powiedz, że źle mnie zrozumiałaś i przeszukałaś Internety..
    Wtedy wybaczę.
    Ale tak możemy w ten dzień <3 już niedługo! <3

    Wgl boli jak ktoś tak właśnie skacze niepotrafiac dokończyć tekstu bo już mu się bohaterowie/ serial/film/wstaw co chcesz znudzili -.- co to za fan? :o


    Hahaha oj Bucky chyba bedzie mieć kartę stałego klienta w gattcie, esotiq i tym podobnych sklepach xd


    N: Udomowili cię
    T: oj Tony, Tony

    OdpowiedzUsuń