1 lutego 2017

o.

Zawsze możesz wylewać hejty w komentarzach <3
No weź, nie mów tak o swoim dziecku! ;p Dzieci się kocha i chwali! Bierz przykład z ałtorki Kaśki ;p

I na pierwszym ma cycki! Nie lubisz ssania sutków?

No tak, robota możesz wyłączyć, dziecka nie xD
/Ale to nie jest to samo :(! Tak miałabym jeszcze satysfakcję z dania anty-gwiazdki czemuś naprawdę złemu. A zaproszenia od obserwatorów też by się przydały, by w razie czego można było je odrzucić. 
/Jestem realistką, więc wiem, że każde moje dziecko jest nieco upośledzone pod jakimś względem. I to motywuje.

/No i proszę cię, przecież Steve zawsze i wszędzie ma cycki :P Bucky na nie poleciał - klik. A tak mniej śmieszkowato, podrzucę jeszcze toto.
N: Popieram nie lubienie Jenn.
 Dziękuję za przyznanie racji. Miło by było, gdyby pewien typ też posłuchał.
T: A co na to wszystko Natasza?
 Mam słuchać Natalie... a nie. przepraszam - Nataszy w kwestiach zaufania do rudych kobiet ze znakomitym CW, które z jakiegoś powodu chcą dla mnie pracować? Nie dziękuję. Różnica poglądów.

1 komentarz:

  1. Haha napisz z propozycją do twórców wtt, może na to pójdą. W końcu nawet na fb możesz coś innego dać niż lajka xD
    Popycha do stworzenia idealnego opowiadania, niczym Jenn robota xD takimś czymś mógłby być Twój poradnik xD

    Pewnie woli te drugie xD
    Co takie smutki na noc? :(


    N: Ten jeden raz nie oznacza że zapałałam do ciebie sympatią.
    T: mówi ci coś "kobieca intuicja"?

    OdpowiedzUsuń