1 lutego 2017

o.

No, nie może mieć wszystkiego xD za dobrze by było xD nadrabiam jego stracony czas xd
No ale wtedy osoby, które chciałyby zabrał się za pisanie miałyby gotowca czego nie robić a Ty nie musiałabyś się męczyć z kopiuj wklej xD

Em dla dzieci przyjaciół? Które opiekunka zabrala do pokoi xd o xd
/A potem pretensje, że Bucky jest wredny... Sama mu dokuczasz, więc masz za swoje!
/Mam założyć książkę "Jak nie pisać, czyli błagam, nie róbcie nam tego i nie piszcie w ten sposób" :P? Ludzie i tak już mnie nie cierpią, więc chyba sobie podaruję. I apropo książek - mam pewien problem. Zrobiłam sobie mały eksperyment i wrzuciłam na wattpada kilka części mojego starego ff. Bez żadnej korekty, bez poprawek, dopisałam bzdurne fragmenty, więc boli mnie momentami czytanie go, ale chciałam sprawdzić jaki będzie odbiór. Tak, jak się spodziewałam, to teraz mój najpopularniejszy - bo zalatujący opkiem - tekst, ludzie to czytają i trochę głupio się przyznać, że to tylko mały eksperymencik. Chyba będę musiała jakoś dopisać kontynuację.

/Dzieci na imprezie urodzinowej Tony'ego Starka... Steve chyba sam połamałby sobie nogę, żeby musieć zostać w domu i nie ciągnąć ich do tej sodomy i gomory :P
T: też sądzisz że jest krypto? I tak będzie główkował jak z niej wyjść i uratować Bucky'ego. Więc pewnie na pozostale myśli nie poświeci czasu.
 Nie obchodzi mnie, co świętoszek robi w czasie wolnym, więc może wzdychać sobie do mrożonki, jeśli chce. To nie jest karalne, więc to nie moja sprawa. Moim obowiązkiem jest odprowadzić obu przed sąd. A jeśli będę mieć dobry humor, a Rogers okaże skruchę, mogę załatwić dla Barnesa opinie o niepoczytalności, co przekieruje go na leczenie psychiatryczne do zamkniętego ośrodka. Wybór będzie prosty. Albo obu ląduje za kratkami w Raftcie, albo tylko jeden.

1 komentarz:

  1. Jak jestem miła to on też nie jest, więc trochę radochy choć mam xD
    Książki na wtt, wybacz moja miłości ale to nie są książki xD
    <3
    Napisz seks, nawet nie nawiazuj czy pasuje czy nie pasuje do fabuły to im styknie xd
    Choć to wręcz nie wiem, żałosne? Żenujące? że nam ludziom coraz mniej potrzeba? Coraz mniej wymagamy tego dobrego, co ma nas w jakiś sposób rozwijać w dobra stronę...
    Półśrodki wygrały.


    Oj tam, oj tam.. Do 18 byłoby ładnie i cacy.. Dzieciaki na osobne piętro i eja xd

    T: wybiorą bramkę nr 3- pozbycie się ciebie.

    OdpowiedzUsuń