1 lutego 2017

o.

Jak jestem miła to on też nie jest, więc trochę radochy choć mam xD
Książki na wtt, wybacz moja miłości ale to nie są książki xD
<3
Napisz seks, nawet nie nawiazuj czy pasuje czy nie pasuje do fabuły to im styknie xd
Choć to wręcz nie wiem, żałosne? Żenujące? że nam ludziom coraz mniej potrzeba? Coraz mniej wymagamy tego dobrego, co ma nas w jakiś sposób rozwijać w dobra stronę...
Półśrodki wygrały.

Oj tam, oj tam.. Do 18 byłoby ładnie i cacy.. Dzieciaki na osobne piętro i eja xd
/Czasem jest! Jak coś chce, albo mu się nudzi i postanawia poudawać miłego... Ale liczy się!
/No jak to nie książki? Mają autorów, mają okładki i eee... Bo ty jesteś zazdrosna, bo ja mam talent a ty nie, i w ogóle jesteś głupia, tam masz czerwony krzyży i nie hejtuj!!!!11! Po prostu nie wiedziałam jak to inaczej nazwać, po to nie byłoby ani opko, ani ff, ani nic. Chyba, że poradnik. 
/Trochę głupio, że takie coś jest moją najpopularniejszą "twórczością", ale pocieszam się tym, że jeśli wziąć pod uwagę wyświetlenia i gwiazdki i podzielić je przez ilość części, to takie "Niebo..." na jeden rozdział ma statystycznie tylko jedną gwiazdkę mniej, ale za to o dwadzieścia wyświetleń więcej. I komentarze są znacznie lepsze, bo widać, że ktoś się wysilił i tekst mu się podobał.

/Ty chyba nigdy nie widziałaś imprez Tony'ego :P No, ale wmawiajmy sobie, że zmądrzał na starość.
 T: wybiorą bramkę nr 3- pozbycie się ciebie.
 Proszę bardzo, muszę przyznać, że nawet na to czekam. Mam więcej niż jednego asa w rękawie, uczę się na błędach. Wystarczy patrzeć na Barnesa i mieć przed oczami ojca, nie matkę, a gniew mija. A Rogers? Mam na dysku analizę jego stylu walki, zaczerpniętą przez Friday z dziesiątek godzin nagrań z jego treningów. Więc błagam, niech znów się na mnie rzuci.

1 komentarz:

  1. No właśnie jak udaje! To jest najbardziej bolesne.. Że nie jest a udaje :(
    Nie hejtuje Ciebie a ich tfory! Plus no sorry- skrzywienie zawodowe! Siedzę w pomieszeniu z podnad 11 tysiącami książek, tych prawdziwych.. Więc mogę jedynie się zgodzę na hm e-booki w sumie też nie pasuja, to są po prostu opowiadania, ff z wtt nic więcej xD
    Twój poradnik jakbyś go stworzyła pewnie każdy by shejcił xD
    "Niebo" <3 ludzie się nie znają :( ale miło że jednak się wysilają


    No mógłby to kiedyś zrobić xD


    T: Ale ty ich nienawidzisz.

    OdpowiedzUsuń