1 lutego 2017

o.

No właśnie jak udaje! To jest najbardziej bolesne.. Że nie jest a udaje :(
Nie hejtuje Ciebie a ich tfory! Plus no sorry- skrzywienie zawodowe! Siedzę w pomieszeniu z podnad 11 tysiącami książek, tych prawdziwych.. Więc mogę jedynie się zgodzę na hm e-booki w sumie też nie pasuja, to są po prostu opowiadania, ff z wtt nic więcej xD
Twój poradnik jakbyś go stworzyła pewnie każdy by shejcił xD
"Niebo" <3 ludzie się nie znają :( ale miło że jednak się wysilają

No mógłby to kiedyś zrobić xD
/Ale się chłopak stara, doceń to!
/Użyłam słowa "książka", bo zabrakło mi synonimu. Ale aż żenująco-urocze jest to, że niektórzy są święcie przekonani, że piszą książki i że kiedyś na pewno je wydadzą <3
/A weź, jedna osoba raz prawie rozgryzła mi pół fabuły w komentarzu :P Zabiorę się za "Niebo...", jak tylko skończę Stucky. A co do Stucky - 1, 2, 3.

/Nie słyszałaś, że życie zaczyna się po pięćdziesiątce? U niego to nie życie, a dojrzewanie. 
T: Ale ty ich nienawidzisz.
 To nie nienawiść, to niechęć. Różnica jest w definicjach.

1 komentarz:

  1. No tak, kłamie by mi dobrze zrobić xD dzięki mu xD

    Ta Anna Tood czy jak jej tam, wydała serie After jako książki i to grube tomy.. A zaczynała na wtt no i to pokroju Greya jest w naszym żargonie "seksy pisze" xD więc może oni marzą by mieć taka sama kariere xD
    Ale ja bym Niebo i Dom w formie papierowej poczytała, why not <3
    To nie tak, że przewidywalna fabuła xD miała po prostu szczęście xD

    Stucky: coś im się te majty skurczyły <3 ale podoba mi się ta "historia"
    Bucky chyba serio musi pończochy nosić xD

    Aż mi gumka we włosach pękła gdy to przeczytałam xd

    T: to ich zostaw

    OdpowiedzUsuń