1 marca 2017

o.

Wiesz, może on był ambitniejszy?
Od nienawiści do miłości jeden krok? Może Kobik wyrasta na romantyczkę? ;o
/I co, jak wyszedł na tej swojej ambicji :P?
/Albo na romantyczkę, albo na bardzo creepy dziecko z nazistowskimi zapędami i nawykiem mieszania ludziom w głowach za każdym razem, kiedy ci robią coś, co jej się nie podoba. Obstawiam jednak, że nie dowiemy się, co z niej wyrośnie, bo postać zostanie jakoś usunięta.
S: A jak ci nie uwierzy? Albo obrazi się jeszcze bardziej?
 Bucky wie, że nie potrafię kłamać i nie ma powodu, by mi nie wierzyć. Nie jest też dzieckiem, by obrażać się o wszystko.
B: Liczy się to, że próbujesz i za jakiś czas odstępy pomiędzy jednym spieprzeniem a drugim będą coraz to dłuższe.
 Em, kłóciłbym. się. Niedługo będą moje trzecie urodziny po tym, jak... wszystko kolejny raz wywróciło się do góry nogami, zwiałem od Hydry i... Myślałem, że po takim czasie wszystko będzie już okej. A tu okazało się, że trzy lata to tak naprawdę nic. Nie było cudownej poprawy, a ja wciąż jestem, jaki jestem. Trzy lata, a ja kręcę się w kółko.

1 komentarz:

  1. No nie zabrdzo.. Ale przynajmniej i z Mistique (zawsze zapomnę jak ją się pisze) się przelizał, więc zamiast jednej miał prawie dwie? :p
    Dlaczego ją chcą usuniąć? :o


    S: Ale za to potraficie obaj jak dzieci się zachować.
    B: trzy lata na ogarnięcie tego co się tobie przytrafiło to krótki okres czasu.

    OdpowiedzUsuń