23 marca 2017

o.

Bo musisz sama o tym napisać xD w większości przypadków tak jest, że skoro czegoś nie ma, to musisz sama to napisać xD 
 Miło by jednak było, gdyby od czasu do czasu można przeczytać coś, na co ma się ochotę, zamiast się męczyć i pisać to samemu. A ja mam takiego pecha, że jak tylko coś mi się spodoba, to tekstów na ten temat albo nie ma (i zaczynają się pojawiać, jak już ochota mi przejdzie...), albo jest ich jak na lekarstwo. Jak żyć :P?
I: na stalkerstwo są paragrafy? 
 To on odpowiada za stworzenie ludzi, którzy stworzyli paragrafy. Więc mogłabym powiedzieć "wychodzi na moje".
 
B: o Boże i co z tego? Wcześniej nie chciałeś rozmawiać ani przesyłać buziaków. Więc ubierz ten workowaty sweter i siedź w ciszy.
 Mam kilka pytań. Pierwsze: z jakiego powodu miałbym niby "przesyłać ci buziaki"? Drugie: jaki znowu sweter? Trzecie... A nie, to jednak nie pytanie, a stwierdzenie - nie zamierzam siedzieć cicho, bo nie mam na to ochoty.

1 komentarz:

  1. Trzeba nauczyć się czerpać radość z pisania tego xD wiesz- fandom doceni xD

    I: Więc wie co go czeka. Może więc nas nie słucha i nie sprawdza
    B: Skoros taki mądry to sam sobie odpowiedz na tr pytania. Nie jestem twoim Johnem

    OdpowiedzUsuń