23 marca 2017

o.

Pedofil!!! Uciekać póki jeszcze można!!

Hahaha <333 Stucky everywhere! <3333 
/Jak już jesteśmy przy komiksowych relacjach: Bucky i Logan są przeboscy (i nie, nie shipuję ich). W jednej chwili mamy postawę pt."Bucky... Nigdy cię nie lubiłem ty sukinsynu", a w drugiej, kiedy tylko pojawia się zagrożenie: "Dzieciaku, zabieraj się stąd, zatrzymam ich. Już!". A Bucky? Rzuca tylko cholerami, oburza się za nazywanie go "dzieciakiem" i robi coś zupełnie przeciwnego do tego, co Logan mu kazał. A potem przychodzi Steve z tym swoim "Co ci strzeliło do łba, Bucky?", pogrozi palcem, a Bucky momentalnie pokornieje :P Normalnie relacja: butny gówniarz, matka kwoka i szorstki ojciec z doskoku. Czemu nie znalazłam ani jednego polskiego ff o tym :(?
I: jak coś to powiem mu, że nic nie wiem.
 W momencie, w którym postanowiłabym ci o tym powiedzieć, on wiedziałby już, że wiesz, i że w razie konfrontacji będziesz twierdzić, iż tak nie jest. Może już to wie? Ponieważ on wie wszystko o wszystkich, zna każdą możliwą drogę, jaką może pójść każdy człowiek w każdym odłamie multiwersum. Z jednej strony jest to coś niesamowicie pasjonującego, ale z drugiej... coś przerażającego.
B: dobra, to pomilczmy
 Nie mów mi, co mam robić. Może już zmieniłem zdanie i jednak nie chce milczeć, hym?

1 komentarz:

  1. Bo musisz sama o tym napisać xD w większości przypadków tak jest, że skoro czegoś nie ma, to musisz sama to napisać xD


    I: na stalkerstwo są paragrafy?
    B: o Boże i co z tego? Wcześniej nie chciałeś rozmawiać ani przesyłać buziaków. Więc ubierz ten workowaty sweter i siedź w ciszy.

    OdpowiedzUsuń