13 kwietnia 2017

O.

I pewnie znowu byłaby to Natasza? Podciągnęliby to tekstem o resocjalizacji i ze dobro zawsze wygrywa xD
Oj tam.. Sama mówiłaś że nie zawsze trzeba tak samo, są usta, uda, dłonie, stopy xD Bucky da radę xD 
/Nope, ona nie łączy w sobie czerwonego i niebieskiego. Wstawiliby Mary Jane i wszyscy byliby zadowoleni! A tak apropo bojowych bikini - blog z serii "Hawkeye Initiative": klik.
/Ale i tak biedny Bucky... Toć ta walka o wolność wykończy go jak żadna inna. Biedny przez tydzień się nie pozbiera. I nie usiądzie, żeby pokontemplować nad swoim zwycięstwem...
S: Jakie masz najpiękniejsze wspomnienie? Obrazek wyryty w pamięci?
 Nie potrafię wskazać jednego konkretnego. Ciężko byłoby mi wytypować też dwa lub trzy, ponieważ mam wiele wspomnień, które są dla mnie bardzo ważne i szczególne z różnych względów, uszczęśliwiały mnie w różny sposób. I to mnie właśnie cieszy. Że mam ich już tak wiele, że wybór jest trudny.
B: WIESZ.. I vice versa?
 Ale co "WIEM"? Że on też mnie znosi równie długo? No tak, to raczej nie do uniknięcia i ciężko byłoby zmienić to, że znamy się tak samo długo.

1 komentarz:

  1. To jest takie.... złe xD Dałam radę tylko pierwszą stronę przejrzeć xD
    Będzie leżeć do góry dupą! ;p

    S: Aww, jak słodko.. Ale parę opowiesz?
    B: Sorki, przypadkiem mi się "krzyknęło".

    OdpowiedzUsuń