13 kwietnia 2017

o.

Bo męscy bohaterowie się sprzedali i sprzedają w każdej postaci (Hydra Cap jest przykładem xD) więc w damskiej również xD A po co inwestować w tło? Czasem drugi plan musi zostać drugim planem xD
Przyznaj mi raz rację;p 
/Ciężko pewnie w to uwierzyć, ale Hydra Cap jest obecnie jedną z tych lepszych historii Marvela. Naprawdę, poczytaj sobie np. trafną recenzję Civil War II, które u mnie dostało ocenę "kupa". I to aż boli, jeśli przypomni się sobie o dawnych eventach. 
/Ale rację w tym, że Bucky dałby radę w-cenzura-cośtam-ć pseudo-nazizm ze Steve'a :P? Póki co marnie mu to idzie i jedynie zgarnia baty, no ale uznajmy, że po prostu źle się za to zabiera i sensowniejsze byłoby zrobienie tego tym razem od przysłowiowej dupy strony. Lepiej :P?
S: Awww... To było takie kochane! Prędzej przekonała się do ciebie, czy do Bucky'ego?
 Muszę przyznać, że jednak do Bucky'ego. I cóż, wciąż ma do niego nieco większą słabość. Bucky ma wrodzony talent do zabawy w księżniczki. Tym ją przekupił.
B: Nigdy nie ośmieliłabym się krzyczeć na ciebie, jest mi przykro.
 Ależ możesz sobie krzyczeć, mam więcej cierpliwości niż może ci się wydawać, więc śmiało. Nie odkrzyknę.

1 komentarz:

  1. Najbardziej mi się spodobały dwa fragmenty, te, że skoro autorzy nie potrafili czegoś umotywować to, to przemilczeli xD Jak i że skoro to się sprzedaje, to znaczy, że robią dobrze xD Naprawdę, jako ludzie sami ciągniemy wszystko w dół xD
    Lepiej xD

    S: Ale za to masz w jej oczach z pewnością inne zalety.
    B: Nie, bo twoja żońcia przyleci z tarczą.

    OdpowiedzUsuń