28 kwietnia 2017

o.

Haha coś tam było, że się zapytałam, czy jakoś pomóc, czy coś..A Ty wstawiłaś gif jak on wypycha policzek językiem! I teraz mnie zastrzeliłaś, bo z filmu co ma taką koszulę niebieską/zieloną to oblizuje usta i albo to z tego albo z tego wywiadu co teraz podrzuciłaś ;o 
 Musiałaś się uwziąć na ten gif :P? Może chodzi o ten? Nawet jeśli nie, to weź jednak uznaj, że tak i po problemie, co?
+ Kevin Wada narysował Steve'a esemesującego z Bucky'm - klik. I od razu przyszło mi na myśl, że ta fotka powędruje do niego :P
D: Korzystaj z okazji zatem i bierz Sama?
 Nie jest w moim typie.
S: Nie przepraszaj mnie bo to mnie onieśmiela
 Przepraszanie onieśmiela? Cóż, dobrze. Postaram się tego nie robić. To nie takie trudne.
B: Ja nie
 Twój problem.
 

1 komentarz:

  1. Tak! Bo on powie, ze sciemniam :(
    Haha na bank ta!! I widzę ciąg dalszy jak Bucky dołącza tekst do zdjęcia, że chętnie położy się z nim xD


    D: A kto jest?
    S: Dzięki.
    B: Myślałam, że nie będę się musiała posłużyć nagraniem.. Ale zrobiłeś to http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbvlbjpxhI1rchyiio1_500.gif

    OdpowiedzUsuń