28 kwietnia 2017

o.

Tak! Bo on powie, ze sciemniam :(
Haha na bank ta!! I widzę ciąg dalszy jak Bucky dołącza tekst do zdjęcia, że chętnie położy się z nim xD
/Byłam święcie przekonana, że to był gif z "Political Animals", dlatego nie mogłam go znaleźć :P A tu proszę, to był jednak baby Seb.
/Ciągle czekam na Stucky spod ręki Wady, bo mówił, że nie ma nic przeciwko. Facet ma dziwny fetysz dotyczący rysowania Bucky'ego w samej bieliźnie (lub bez), więc liczę, że i na to się kiedyś skusi :P
D: A kto jest? 
 Póki co... Nikt. Wszyscy kandydaci albo siedzą w celi, albo okazali się zdrajcami, albo nie żyją, albo wylądowali w innym wymiarze. Mam pecha do mężczyzn. 
S: Dzięki.
 Miałem jednak tego nie mówić? Czasem naprawdę nie wiem, co powinienem zrobić.
B: Myślałam, że nie będę się musiała posłużyć nagraniem.. Ale zrobiłeś to: [link]
 I co niby z tego wynika, bo jakoś nie wiem?

1 komentarz:

  1. To trzeba go moze zasypywac komentarzami o Stucky by to zrobił! :p i mogą być w bieliźnie lub bez xD


    D: Moze problem lezy w tobie?
    S: i tak idzie ci dobrze
    B: ten gest w dzisiejszych czasach pewna czynność sugeruje

    OdpowiedzUsuń