28 kwietnia 2017

o.

Środkowy manip znam.. A zamiast nich odgrzebałabyś z pamięci, skąd tamten gif był xD
Nie mniej Stucky foreva!
/Nawet nie pamiętam już, jak on wyglądał i czego się ta rozmowa tyczyła. A bez tego nie znajdę tego postu wśród tysiąca pięciuset pozostałych :P Z czego był ten gif? Z jakiegoś filmu czy z tego wywiadu? Jeśli z tego drugiego, to poszukam go później i spróbuję znaleźć ten moment, żeby sklecić gif.
D: Widzisz? Jednak potrafisz dojrzeć dobre strony!
 Nie nazwałabym tego dobrą stroną, skoro nawet gość z płonącą czaszką... zniknął, wessany do innego wymiaru. Świat jest szalony. I to nie w tym pozytywnym sensie. Ale nie pozostaje chyba nic innego, niż pogodzenie się z tym i parcie naprzód. 
S: Do mnie? Mogą być i do mnie! Nie martw się, zrozumiałam.
 Przepraszam, przejęzyczenie. Zdarza się każdemu, nawet najlepszym, prawda?
B: Rusz głową
 Przeżyję, jeśli się tego nie dowiem.

1 komentarz:

  1. Haha coś tam było, że się zapytałam, czy jakoś pomóc, czy coś..A Ty wstawiłaś gif jak on wypycha policzek językiem! I teraz mnie zastrzeliłaś, bo z filmu co ma taką koszulę niebieską/zieloną to oblizuje usta i albo to z tego albo z tego wywiadu co teraz podrzuciłaś ;o


    D: Korzystaj z okazji zatem i bierz Sama?
    S: Nie przepraszaj mnie bo to mnie onieśmiela
    B: Ja nie

    OdpowiedzUsuń