14 kwietnia 2017

o.

No wyszły wyszły.. Smoku! ;p
No otóż to. Musiałabyś każdego takiego "fana" tłuc i odciąć od dopływu kasy xD Albo jakoś zbojkotować sprzedaż, ale zaś- udałoby to się w jakimś procencie, jeśliby nie obróciłoby się to na korzyść EA xD
/Skoro mam być smokiem strzegącym wieży Bucky, to why not ¯\_(ツ)_/¯ Ale nie trać nadziei, może w końcu Steve będzie jak ten Shrek i ze mną wygra.
/Wychodzę z założenia, że jeśli coś nie jest warte swojej ceny, to nie będę wyrzucać na to pieniędzy. Kupiłam The Sims 4 tylko dlatego, że znalazłam je przecenione ze 199 złotych na 39,99 podczas wyprzedaży z okazji "czarnego piątku". Ta gra ma u mnie ocenę kupa z plusem jeśli chodzi o zawartość i rozgrywkę, a "gram" w nią czasem, bo mam masę internetowych CC i wychodzą w nich ładne ludziki. A bez... Cóż, oczy bolą. Porównaj sobie te samą panią z CC i bez CC:
To po prawej jest z tworami EA, a to po lewej - z CC, które tworzą fani na swoim komputerach amatorskim sprzętem i za darmo. A wygląda to o niebo lepiej i realistyczniej. 
S: Jesteśmy tylko my.. I jak dla mnie możesz pokazać.
 Nie dziękuję, podaruję sobie pokazywanie i opowiadanie o tym, jak zdobywam wieżę.
 B: Na błysk?
 Ależ oczywiście. Jestem w tym bardzo, bardzo dokładny.

1 komentarz:

  1. A Ty spotkasz swojego Osła, z którym będziesz mieć ładne smoczoślątka? :D
    Powiem Ci, że nigdy nie grałam w Simsy i nie bardzo wiem o czym do mnie mówisz, ale nie patrząc na podpis to miałam w głowie, że wolę laskę w koku xD I to nie dlatego, że kojarzy mi się z Bucky'm xD
    To jest czasem smutne, że ktoś coś robi amatorsko w domu i robi to lepiej od ciebie, gdy to ty jesteś osobą wyszkoloną, płacą ci za to etc xD


    S: Szkoda...
    B: A co masz w nagrodę?

    OdpowiedzUsuń