14 kwietnia 2017

o.

Ja nie rodze! ;p
I właśnie to jest wstyd! Chyba że oni tak płacą swoim pracownikom, że im to jest obojętne i nikt nie wchodzi im na ambicje xD
Ja się na tym nie znam, więc pewnie mało bym zrobiła ale gdyby mieli to sprzedać a ja zarobić to why not? :p
/A smoki nie składają jaj? Chociaż kij wie, skoro to były w połowie osły.
/Powiem szczerze, że jeśli CC jednak byłyby płatne, to prędzej płaciłabym za nie, niż za dodatki oryginalne. Bo zwyczajnie są ładniejsze i często staranniej wykonane, bardziej różnorodne i - co jest śmieszne - mają znacznie mniej błędów. Ale nie spotkałam się jeszcze z żadnym twórcą, który chciałby za to pieniądze. Niektórzy wychodzą z założenia, że skoro i tak robią to dla siebie, to czemu mieliby się nie podzielić?
S: wasze "małe co nieco" mnie nigdy nie rozczaruje
 Nie powiedziałbym, że takie znowu małe. Ale miałem cię nie rozczarowywać, wiec nic nie mówię.
B: Przed dzieciakami? czy przy drużynie byś mówił do wszystkich że masz ochotę wejść przez balkon do domu?
 Jakbym przy dziecko rzucił, że jak Steve będzie grzeczny, to wejdzie przez balkon, raczej bym go nie zgorszył, prawda? Chociaż i tak pewnie bym tego nie zrobił. Ale nieważne, było i minęło. Ale jestem jednak takim typem człowieka, który nie potrzebuje szyfrów, by powiedzieć coś o seksie. I wszyscy już przyzwyczaili się do tego, że jestem raczej dość... bezpośredni, jeśli chodzi o te sprawy.

1 komentarz:

  1. To składaj jaja,nie ma sprawy xD
    Tzw "od fanów dla fanów", to jest spoko. Lubię tę stronę neta, w której jest dobra wymiana sprawdzonych informacji xD choć szkoda ze w większości to tylko przy grach xD


    S: Jest duże? Ja wiem ze wy macie duże miecze, niczym świetlne, co?
    B: mówisz przy wszystkich "hej Steve jak sprzatniemy tych gości to zrobisz mi loda"?

    OdpowiedzUsuń