2 kwietnia 2015

Ana Morgan

#1 Sam może to szalony pomysł, ale jeśli jej naprawdę ufasz to powinieneś jej powiedzieć prawdę. Jeśli kocha to zrozumie. Ty miałbyś przynajmniej się komu wygadać, a może nawet Kate (nie jestem pewna, nie mam pamięci do imion) okazałaby się bardzo pomocna. Z drugiej strony jestem bardzo ciekawa jej reakcji.
Jamie jeśli miałeś takie dolegliwości to danego dnia nie można uznać za zbyt udany, prawda?
#2 Jamie: Jak podoba Ci się twój nowy towarzysz?
Sam: Od początku wiedziałam, że postawisz na psa. Wzięłam sobie do serca Twoje słowa podczas naszej pierwszej rozmowy o zwierzęciu dla Jamie'go?
Sam:
 Chwila, ja wziąłem sobie twoje słowa do serca czy ty moje? Pies wydawał mi się najrozsądniejszą opcją.
 Byliśmy na dwóch randkach, więc ciężko ocenić czy kocha, a gorzej gdyby okazało się, że jednak nie zrozumie, bo nie wybaczyłbym sobie, gdyby coś poszło nie tak. Co miałbym jej zresztą powiedzieć? Hej, słońce, pamiętasz tą masakrę na moście Roosevelta sprzed roku? A tego gościa ze skrzydłami? Tak? Super, to byłem ja. A faceta z metalowym ramieniem, którego poszykują chyba wszystkie agencje na świecie? Tak? Świetnie, bo siedzi tam, powiedz "cześć". To nie brzmi zachęcająco, prawda? 
N: Swoją drogą, wyobrażam sobie Kate jakoś tak . Może kiedyś i ją tu wkleję :P?
Bucky:
Dobra, niech ci będzie, to był cholernie zły dzień. 
Nigdy nie miałem żadnego zwierzęcia. To było ze strony Sama naprawdę... Nikt nie zrobił dla mnie czegoś tak miłego od... od kiedy byłem dzieciakiem. 
Działa kojąco. Nigdy nie sądziłem, że będzie uspokajać mnie to, że pies będzie gryzł moją protezę.

1 komentarz:

  1. Sam chodziło o to, że ja wzięłam sobie twoje słowa do serca, więc je zapamiętałam i wiedziałam, że wybierzesz psa ;) I (uprzedzając pytanie, jestem szalona) to brzmi zachęcająco. Bo która dziewczyna nie chciała by spotkać swojego super bohatera? Nie musisz jej tego mówić już teraz, skoro to dopiero dwie randki, możesz się jeszcze wstrzymać, ale sądzę, że kiedy wasz związek stanie się poważniejszy powinieneś jej wyznać prawdę. Uwierz mi, że kobiety wolą usłyszeć najgorszą prawdę niż być oszukiwane.
    Jamie cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojego nowego (pierwszego) zwierzęcia :) Jestem pewna, że Wis bardzo ci pomoże :) I no proszę! Przyznałeś mi rację! :P
    N: Kate to bardzo ładna kobieta. Szaleńczo podobają mi się jej włosy i przydałaby nam się tutaj :D

    OdpowiedzUsuń