9 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

Uuu, jakie piękne ujęcie <3 Sk****córkostwo to takie poprawne politycznie :D

James, a lewą dasz radę pisać?
Wyśmiano by prędzej? Dlaczego tak uważasz?
N: Ja słowotworzę ^^ Skurwycórkostwo pasuje do kurtyzana.

Bucky:
 Lewą nie potrafię pisać w ogóle, a że Hydra pisać mnie nie uczyła to bazgrze jak przedszkolak. Nie obrażając przedszkolaka. 
 Dlaczego? Piórkiem nie jestem, bez problemu podniosę samochód. Ona ważyła z sześćdziesiąt kilogramów i sięgała mi do brody, więc zapewne dlatego. Wątpię by ktoś uwierzył, że musiałem siadać gdy kazała mi siadać, bo wytresowali mnie jak psa. Dla normalnych ludzi brzmi to zbyt abstrakcyjnie.

1 komentarz:

  1. N, jeszcze trochę i stworzymy własny słownik <3

    James, myślę, że dla normalnych i nienormalnych jest to abstrakcja, ale polemizowałabym, czy rzeczywiście powód do śmiechu.
    No nie mów, że bazgrzesz szlaczki?

    OdpowiedzUsuń