9 kwietnia 2015

Blue Greyme

Każdy może byc uroczy James. Ja cie kocham całego i bez względu na wszystko wiec dla mnie jesteś po prostu najśliczniejszy, najbardziej uroczy, najbardziej męski i masz najpiękniejszy uśmiech na świecie i tak, odwala mi bo nie powinnam pić redbulli o tej porze.
Aw, Wis też jest absolutnie uroczy :3

N, to uczucie kiedy cały dzień czekasz na twoje notki a wieczorem bam! Ciebie też kocham!
Wcale nie jestem na haju. Tylko chwilowo mi odwala.
N: Staram się jak mogę, ale nie mam fizycznej możliwości odpowiadać prędzej :)
Bucky:
Dla mnie ,,najbardziej męski'' i ,,najbardziej uroczy'' się raczej wykluczają, ale co ja tam mogę wiedzieć. I "kochanie" kogoś, bo jest najśliczniejszy jest raczej płytkie. Tym bardziej jeśli kocha się za to morderce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz