9 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

James, tak mi się przypomniało, że kiedyś pytałam, czy znasz jakieś zagadki, a ty skubany odpowiedziałeś tylko "yes" ze względu na formę pytania. To teraz zapytam: jakie znasz zagadki? Nudzę się, więc chętnie pogłówkuję. Tak w ogóle jak Wis? Dawno o niego nie pytałam.
N:  Hydra Trash Party wpadło wreszcie na dobry pomysł- Bucky z zespołem Capgrasa. To byłoby ciekawe.

Bucky:
 Chyba nie ekscytuję się jego obecnością tak, jak wszyscy inni. Pies jak pies; poszczeka, pogryzie i tyle.
 Nie pamiętam tego. Albo wtedy znałem albo kłamałem, nie wiem.

1 komentarz:

  1. N, ooo, to faktycznie. Kto miałby być "podmieniony"? Czyżby Steve? :D Dobrze, że Fregoliego (czy jak to tam się pisze) mu nie wymyślili :P

    James, nie lubię cię już, oszukańcu. Ja się nim nie ekscytuję (no dobra, ekscytuję, bo jest uroczy i śliczny), ale ciekawa jestem czy ci jakoś z nim lepiej, może cię czymś rozbawia, czy coś.

    OdpowiedzUsuń