26 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

N, a więc nie zawiedziemy się na Hawkeye'u, tak? Tak!
Czyli nie tylko ja mam problem z ich znalezieniem :D Ja jeszcze znalazłam jakąś w Bostonie, ale w sumie sama nie wiem, co to jest w ogóle. No i jakieś niemieckie.
Ten Czernihów chyba będzie najbardziej przydatny, dziękuję!

Clint, było wcześniej pomyśleć o włączeniu takich ewentualności do polisy. Agent to agent, nie?
 James, psychiatra od tego jest, żeby leczyć takie "rozstroje". Myślisz, że w psychiatryku to co, sami ludzie z lekkimi zaburzeniami są? To by było marzenie. Myślę, że twój stan dla psychiatry nie byłby dużym problemem. Twoja siła już tak. 
Dziwne znaczy jakie?
N: Jestem już po seansie i z ręką na sercu przyznaję, że Clint rządził- miał najlepsze sceny i najlepsze teksty. I fajny traktor. Wynagrodzili mu pierwszą część i to z nawiązką. I zakończenie <3

Ten Czernihów to tak na 90%, bo nadal nie jestem jakaś super w cyrlicy :P

Bucky:
Nie myślę, bo nie obchodzi mnie to, kto i za co siedzi w psychiatryku.
Mój stan plus moja siła są raczej sporym problemem i pierwszy lepszy gość z papierkiem niewiele by zdziałał. Mogę się cieszyć, jestem wyjątkowy. Super.

Dziwne czyli inaczej specyficzne, osobliwe, niezrozumiałe. Podawać więcej synonimów?

1 komentarz:

  1. N, tak mnie zachęcasz, że chyba za tydzień wyruszę do Wilna :D

    James, nie o synonimy mi chodzi, a o przykłady. Powinno być tam "czyli", w sumie nie wiem jak się tam "znaczy" znalazło.

    OdpowiedzUsuń