22 kwietnia 2015

Rachel

N: Nie wiem czy mogę pytać o to przed premierą Czasu Ultrona, jeśli nie to niech pytanie wisi.
Clint: To prawda, że masz dziecko?
N: To ask, więc możesz pytać o co zechcesz :)
Nie wiem kiedy pójdę do kina na AoU, bo jakoś nie mam na to ochoty, ale muszę być na bieżąco, więc wywieszę informację od kiedy będzie można pytać o szczegóły fabuły.

Szukałam odpowiedzi na pytanie wśród spojlerów, recenzji i pełnych list aktorów, więc na 90% odpowiedź powinna być dobra. Jeśli nie, zmienię ją po premierze :)

UWAGA! ODPOWIEDZ MOŻE ZAWIERAĆ SPOJLER DO AGE OF ULTRON

Clint:
Dwójkę. Syna Coopera i córkę Lilę. 
Wiem, że mówiłem co innego, ale... to moja rodzina i muszę zrobić wszystko, by ją chronić. Wolę ukrywać ten fakt, bo w tym zawodzie twoi bliscy nigdy nie mogą czuć się w pełni bezpieczni. Dlatego o ich istnieniu wie tylko garstka, a reszcie, której nie mogę w pełni ufać, mówię, że jestem samotnikiem. 
To chyba zrozumiałe, prawda? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz