15 maja 2015

Blue Greyme

Halo halo ile my już mamy zdjęć z planu CA:CW!
Widział ktoś? :D
http://www.justjared.com/2015/05/14/chris-evans-begins-filming-captain-america-civil-war-first-on-set-photos/ <-bardzo nie chciało mi sie wklejać kilku zdjęć osobno to poszperałam i znalazłam ich multum ^^ i tak, to podobno z pogrzebu ;-;
Chyba w końcu Steve zaprosił Sharon na tą kawę ^~^ *wjbejswnneejwndjakRadośćkannsmwn*
https://instagram.com/p/2rUguhBaOV/ <-podklejam zdjęcie z kawki żeby nie było :D
N nie widziała, bo jest teraz do tyłu z newsami. N woli nie musieć robić poprawki :P

Nie chcę psuć ci humoru, ale jeśli dobrze łączę fakty to Steve nie zaprosił Sharon na żadną kawę.
To na sto procent są zdjęcia z pogrzebu Peggy Carter.

I przyznaję, że Natasha w końcu ma dobrą fryzurę :P
James: ostatnio moja wychowawczyni znalazła sobie nowe powiedzonko-"komuś tu sie żart wyostrzył"- i kurka, pasuje tu jak ulał :D
Dlaczego niby miałby mi się wyostrzyć żart? Mówię szczerą prawdę, piekielnie uroczy ze mnie człowiek.

1 komentarz:

  1. Oj no wiem :( Tak pesymistycznie zacząć zdjęcia... juhu! Troche dłużej poczytałam i fakt, Peggy sie umarło.

    Znajdujesz jakieś plusy u Nat czy mi sie wydaje? :D i tak, fryzure w końcu jej fajną zrobili.
    Ale jest i Frank!

    OdpowiedzUsuń