18 czerwca 2015

Ana Morgan

Aaaaa! Kolejna kobieta z brodą! Jakiś wysyp ostatnio :P
Ja bardzo żałuję, że Natasha nie została wprowadzona jako czarny charakter do IM. Kiedy zabierałam się za drugą część właśnie taką miałam nadzieję, a tu nic niestety. Bardzo bym chciała zobaczyć walkę pomiędzy tą dwójką, bo jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, drobna kobietka i blaszak ^^ Tak w ogóle to jak Romanowa atakowała Starka? Strzelała do niego czy co :3
Te wszystkie seriale typu Teen Wolf czy zakochane wampirki i inne takie, gdzie by odmłodzić 30, a nawet czasami 40 letnich aktorów ubiera się ich w kolorowe ciuszki, na żeluje włosy lub właśnie zrobi inne słodkie fryzurki i makijaż.
Serio mnie się pytasz? A zresztą odpowiem ci po Bucky'owemu (chyba wymyśliłam nowe słowo o.o): "I tak nikt w to nie uwierzy, bo tak jest prościej. Łatwiej jest znaleźć kozła ofiarnego i zaspokoić społeczeństwo" ^^ Proszę :P
A jak Natasha zatrzymała Winnego w CA:WS? W ten sam sposób walczyła z robotami czy zbrojami Starka, bo wystarczająco mocny impuls elektromagnetyczny zawsze zadziała.
Swoją drogą, chcę w CW taką scenę: klikklik !
O tak, bo przecież każdy uwierzy, że taki np. obsmarowany brokatem pan Pattinson ma siedemnaście lat :P I jeszcze to straszne, komputerowo wygenerowane dziecko ze Zmierzchu...

I żeby wyjaśnić moją małą niechęć do pytań typu "co sądzisz o..."- np. w komiksach nikt takiej Wandzie nie ufał, bo często wywijała takie numery, że zwyczajnie było to niemożliwe (takie House of M, które wydarzyło się z winy Pietra), ale w MCU mogą sobie postanowić, że wszyscy będę ją kochać, bo mają sobie takie widzimisię. Tak jak z Bannerem i Natashą- tak, bo tak. 
Dobra, niech ci będzie. Niedawno skończyłam kłótnię z takim jednym i nie mam ochoty zaczynać drugiej.
(N już nawet nie pamiętam, czy o to pytałam Capa, więc jeśli tak to wybacz :D) A co sądzisz o nowej drużynie Avengers? Dają radę? Będą z nich ludzie? Jak idą treningi? No i trójka nowych kompanów, czyli Wanda, Vision i Rhodes :) Co o nich myślisz? O i jeszcze powiedz cos na temat Pietro, bo jego śmierć mną wstrząsnęła :(
Nie jestem konfliktową osobą. O wiele bardziej wolę dochodzić do kompromisu, niż wszczynać niepotrzebne kłótnie. 
Chyba już o tym mówiłem, ale zwyczajnie potrzebujemy treningów, czasu na zgranie się i jeszcze więcej treningów, żeby móc zacząć nazywać się drużyną z prawdziwego zdarzenia. Czasu niestety ciągle brakuje, ale idzie nam coraz lepiej, choć moim zdaniem ciągle może być dużo lepiej. 
Co miałbym myśleć? Całkiem dobrze się nam razem współpracuje, w przyszłości możemy być całkiem zgraną drużyną, ale to już jednak nie jest to samo.
Mógłbym mówić o tym, że był dobrym, dzielnym człowiekiem, który oddał własne życie, by ocalić czyjeś, ale to byłby tylko słowa. Przyznaję, że nie wiem, co miałbym powiedzieć, bo zwyczajnie nie mieliśmy okazji się poznać. 
Ja tylko żartowałam, Clint :P Nie byłabym sobą, gdybym komuś nie dokuczyła :P Ale i tak sądzę, że Lila jest bardziej podoba do Laury. 
Doskonale wiem, że Lila jest bardziej podobna do Laury. Nie da się tego nie zauwazyć. Powinna być wdzięczna temu na górze za to, że dostała tak urokliwe geny.

1 komentarz:

  1. A no tak, kompletnie zapomniałam o tych jej rękawiczkach, tym okrągłym czymś i patyczkach z AoU ^^
    Ja mam nadzieję, że taka scena będzie, bo jeśli nie to będzie smutno :( Tylko będę miała dylemat komu kibicować, ale znając moją słabość to panów Starków to jedynie mogę się tego domyślać :D
    To dziecko było straszne. Czasami miałam wrażenie, że twarz jej się odklei od reszty głowy.
    Wiedz, że gdybyś nie uświadomiła mi, że nie lubisz tego typu pytań, to zapewne bym ich nie zadawała? :)
    Takie House co?
    Tak zapewne będzie, niestety. To już było widać w AoU. Najpierw W i P walczą przeciwko Avengersom, a tu nagle bum i są w drużynie jakby nigdy nic, a przecież to mógł być tylko zwód, no ale dobra, pomińmy logikę. W MCU wszyscy muszą się kochać, tak jak i muszą być szczęśliwie zakończone wątki miłosne, Stark z Pepper, Thor z Jane. Ja się zdziwiłam, że jakoś Peggy nie odmłodzili dla Capa.

    OdpowiedzUsuń