15 czerwca 2015

Astrid Löfgren

Odpowiedź na komentarz: klik
(zrobiłam tak, bo post byłby trochę za długi) 
N: Akurat ten mundur jest chyba w nim najseksowniejszy. Zaraz po łapce.
Cóż, to coś znajdujące się na jego twarzy bardziej przypomina zdechłego zwierza niż w bólach hodowaną brodę, więc dasz sobie radę!
Filmy i poradniki instruktażowe i dasz sobie radę! Wierzymy w ciebie! Pomogę: rozmarz sobie węgiel na dłoni, przetrzyj oczy i viola!

I czy mi się wydaje, czy maszyna w CA:WS została zbudowana tak, by jej ułożenie zgadzało się z siniakami na twarzy Bucky'ego z CA:TFA? Krew z uszu może być przyczyną złamania kości lub pęknięcia bębenków, więc by się zgadzało. Ile w tym filmie można odkryć!
+ Nie nadaję się do pisania pełnych patriotyzmu przemów Steve'a :(

Steve:
Są takie momenty, w których naprawdę zaczynam tęsknic za czasami, w których najdziwniejszymi rzeczami stworzonymi przez naukę, byliśmy ja i Skull. A przynajmniej za tym, że tak sądziliśmy.
To nie jest już wolność. Wolność to szczęście, to równość, to rozum, to prawa i konstytucja. Teraz to już tylko zwykły strach przed jej utratą i absolutnie nie można pozwolić na to, by znowu przelewano za nią krew.
Jeżeli dojdzie do utworzenia jednostek bojowych z uzdolnionych, zwyczajnie wkroczymy na nowy poziom globalnego konfliktu zbrojeń. To dąży tylko w tym kierunku.
Bucky zawsze taki był i miał swoje dziwactwa. Mówił dziwne rzeczy, robił dziwne rzeczy i to właśnie było w nim najlepsze. To, że był specyficzny.
Bucky:
Jestem zdziwiony, że chyba pierwszy raz nieporozumienie nie wynikło z mojej winy. Dziwna odmiana. 
Po co miałby mnie niby przytulać przypadkowy ktoś na ulicy? Raczej nie wyglądam na kogoś, kto prosiłby się o takie czułości, a bardziej jak ktoś, kto porządnie by za to skopał tyłek,
Ciężko chyba rozmawiać o czymś, czego nie ma, prawda? Nie bardzo mam się raczej czym pochwalić i do dziś dziwię się, jak drogą Natalię mogło to kręcić. Ale cóż, ludzie miewają dziwne ciągoty.
Sam nie raz nie wytrzymałem i zaczynałem się śmiać, ale w moim przypadku wywołuje to raczej nie takie reakcje jak trzeba, bo zaczynają się mnie jeszcze bardziej bać. Nie żebym narzekał.
Hydra też się sypie i traci kolejne głowy, więc przestałem od nich wiele wymagać. Kiedyś pewnie się dźwigną, ale teraz ledwo przędą.
Czego chcesz od gołębi? Są bardziej wkurwiające zwierzęta z psami na czele. Gołębie chociaż nie próbują się rozszarpać.
Zrozumiałem. Skoro babcia karmi je bułką, a pieczywo szkodzi ptakom, to babka widocznie także uważa je za wkurwiające zwierzęta i planuje powolnie się ich pozbywać.
Widzisz? Potrafię przeinaczyć wszystko. Ale tak, zrozumiałem.
A czemu miałbym nie pojmować? Rozumiem wiele rzeczy, ale zwyczajnie miewam problemy z wyrażaniem swoich myśli i stąd te częste nieporozumienia.

2 komentarze:

  1. N, ciekawe czy swój rozmiar znajdę. Muszę mieć taki sam koniecznie. Na upały trochę średni wybór, ale czego się nie robi dla fangirlizmu.
    Masz rację, wystrzygę psa i przylepię jego sierść na ślinę :D
    A tak, filmiki widziałam. Zbyt skomplikowane i chyba pójdę jednak w ten węgiel.
    Chyba bardziej pęknięcie bębenków, bo ze złamaną kością raczej by się tak nie darł. Chyba. Ale faktycznie, coś w tym jest. Czyli wychodziłoby na to, że tę zabaweczkę już na nim używali?

    Ja tam na przemowy nie narzekam. Jak dodasz tekst w barwach narodowych to jeszcze bardziej będę czuła tę moc!

    Steve, jeszcze Tesseract był dziwny, chociaż przez naukę nie stworzony. I wciąż chyba jest.
    W ogóle to świat zmierza do autodestrukcji. Znaczy ludzie, a co za tym idzie świat też. To przerażające. Z wolnością w wielu znaczeniach już dawno się pożegnaliśmy.
    Kto jest za tym, żeby takie coś stworzyć? Wydaje mi się, że takie rozwiązanie ma wielu sympatyków.
    To nie musisz się martwić, te dziwactwa mu zostały!

    James, dziwna, fakt, ale co poradzisz, mi też się zdarzają momenty, kiedy nie wiem, jak się nazywam.
    Wiesz, świat jest dziwny. Nie wiesz, kogo spotkasz na ulicy i jak ten ktoś na ciebie zareaguje, nieważne jak wyglądasz. Fakt, do ładnych kobiet prędzej ktoś się doczepi, ale znalazłby się jakiś wariat, co to by się podjął przytulania właśnie ciebie. Takie free hugs dla biedaka.
    Nie wiadomo czy jest Bóg a jednak ludzie o nim rozmawiają. Natalię pociągał facet, który nie widział w niej podniecającego obiektu seksualnego? Aha. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że ona jest powalona. Chyba że czegoś nie pojęłam?
    Czyli że jakie reakcje, skoro boją się bardziej?
    Masz coś do psów? Gołębie srają na wszystko i wcale nie jest fajnie, jak wsiadasz do samochodu, ledwo zamkniesz drzwi i nadlatuje taka chmara wkurwiających gołębi i bombarduje ci szybę. Psa przekupisz, a gołębiowi co zrobisz? Nic nie zrobisz, bo ma cię w dupie. One tylko czekają, żeby komuś nasrać. Po to żyją.
    A skąd ty wiesz co szkodzi ptakom? To mówisz, że to babka-assassin? Patrz, nawet nie pomyślałam, że stworzyłam pogromcę gołębi.
    Ja wiem, potrafisz wszystko obrócić tak, żeby wyszło na twoje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Astrid, ja podziękuję. Wolę już przemalować się na rudo i łasić się do pierwszego lepszego faceta :P

    OdpowiedzUsuń