12 lipca 2015

Jula 09

Clint: Ile trenowałeś by zostać "mistrzem"?
Miałem czternaście lat, gdy po raz pierwszy trzymałem łuk w rękach. Nadal ćwiczę, choć od tamtego czasu minęło dobre trzydzieści lat, bo wiem, że mogę być jeszcze lepszy. Nie odpuściłem sobie i teraz mogę strzelać dwiema-trzema strzałami jednocześnie i trafić każdą z nich do celu. Uczymy się całe życie, ot co.
Bucky: No niezupełnie. Co nowego planujesz?
Zwyczajnie mnie nie doceniasz. Ranisz mnie tym, ma'am.
Raczej nie nazwałbym tego niczym nowym, bo przez cały czas robię prawie to samo. Zmieniają się miejsca, ale bazy, agenci i ich działania są wszędzie niemal identyczne. Wiem, nudny.

1 komentarz:

  1. Clint: Jak się miewa Nathaniel?
    Bucky: Doceniam Cię i to bardzo. Nie da się z tobą nie kłócić. Zawsze masz jakiś problem.
    Jula 09

    OdpowiedzUsuń