25 lipca 2015

Mad Aleks

Nadgoniłam ponad 1200 postów w kilka dni, czy to już fangirling?
Wiem, że to pytanie już padło, ale jaki film z Sebastianem byś poleciła do popatrzenia? Leje i grzmi już trzeci dzień z rzędu, więc trzeba znaleść sobie jakieś zajęcie :/
Tak, zdecydowanie to już ciężki przypadek fangirlizmu. Trzeba to leczyć! A tak na serio, naprawdę chciało ci się to nadganiać :P? 
Mój osobisty top 3 z panem Stanem prezentuje się następująco: 
1) Political Animals, bo jest tam TJ. Więcej argumentów chyba nie muszę podawać, no bo hej, to jest wystarczający argument. I ten także. I ten. I mogę tutaj równie dobrze wkleić wszystkie sceny, w których pan Stan występował, bo moim zdaniem był to jego najlepszy występ.
2) To miejsce wędruje do Once Upon a Time i sebastianowego Jeffersona. Jestem fanką serialu od ładnych paru lat i wiem, że nie każdy miałby ochotę na nadganianie całych sezonów dla kilku odcinków, więc zerknąć możesz tylko na te: S01E17, S01E21, S01E22. S02E02 i S02E03. I cóż, powiem tylko, że nie bez powodu fani czekają na powrót Kapelusznika. To świetna postać.
2) Kings. Serial sam w sobie może nie przypaść do gustu, bo wiele jest w nim odniesień do Boga i religii, ale mogę zagwarantować, że książę Jack w wykonaniu pana Stana cię nie zawiedzie. Albo go pokochasz, albo znienawidzisz.

+ Jeśli chcesz sobie tylko i wyłącznie popatrzeć na ładnie wyglądającego pana Stana to polecam The Apparition.

1 komentarz:

  1. Jefferson to mój faworyt <3 zdecydowanie polecam. Oglądałam klika razy i wciąż mi się nie urodziło. Po tym naprawdę polubiłam pana Stana. Żeby sobie popatrzeć można jeszcze obejrzeć Zaginioną (mam nadzieję że nie pomyliłam tytułu).

    OdpowiedzUsuń