26 lipca 2015

Rora T

No proste, czasami wydaje mi się ze w tej hydrze zwykle pół mózgi siedziały. I jakim cudem udało im się maskować przez tyle lat?
Nie o to mi chodziło. To byłoby nielogiczne skoro nawet nie wiesz jak wyglądam. Po prostu staram się naprawić pierwsze wrażenie i poprawić nasze stosunki. Mógłbyś się spróbować dopasować, jeśli tobie też znudził się ten harmonogram naszych rozmów.
To mów co ci leży na wątrobie w związku z dziesiąteczką.
 Ym, bo widocznie w SHIELD siedziały jeszcze większe półmózgi?
 Ale ja przecież jestem miły. Jak na mnie, oczywiście. Trzeba było robić to bardziej stopniowo, bo zwyczajnie wydało mi się trochę podejrzane, że w jeden dzień skomplementowałaś mnie bardziej, niż przez wszystkie ostatnie miesiące razem wzięte. Co za dużo, to niezdrowo. 
 To Rogers. To chyba mówi samo za siebie. 

1 komentarz:

  1. Tego nawet nie chce komentować. W ogóle cały pomysł z nawracaniem złych naukowców od Hitlera i Hydry to moim zdaniem dość... Szablony pomysł ale to nie czas i nie miejsce na gdybania.
    Dobrze, już nie będę. Na kolejne komplementy będziesz musiał trochę poczekać.
    Wiem, że to Rogers ale co w związku z tym? Więc zacznijmy od początku. Jakie są obecnie odczucia co do jego osoby. Zmieniło się coś czy wciąż jesteś mu przeciwny?

    OdpowiedzUsuń