24 sierpnia 2015

Blue Greyme

N, schodzi ci wylinka?
Nagifieekhemekhemscarletekhembardzoekhemekhemobjawienieekhem
Wybacz, gruźlica mnie łapie.
Oj no, te literki na telefonie takie małe są i stąd czasem wciśnie mi się nie to, co trzeba. Nawet nie zwracam na to uwagi, a czasem całkowicie zmienia to kontekst zdania :P
O tak, gruźlica straszna rzecz. Ale raz już się z tym zgodziłam i zgodzę się raz jeszcze, bo kiedyś nawet obie panie mi się myliły. I tak bajdełejem, szukając gifów, trafiłam na to. Szacunek.

+ Pochwalę ci się czymś potem na mailu ^^

1 komentarz:

  1. Rozumiem, rozumiem jak nikt ale nie mogłam Ci nie napisać :D
    Gruźlica gruźlica, one są jak siostry o_o ale może taki los Czarnych Wdów. Takie smiech przez łzy ale Bucky na mało oryginalny gust xD
    Szacuneczek. Widać na poważnie wzięła Twoje sugestie co do kastingu na Czarną Wdowę.
    Albo ćwiczy ratowanie Winnego :P

    OdpowiedzUsuń