24 sierpnia 2015

Blue Greyme

Yelena: twój ulubiony kolor? Lubisz czerń?
A co do tapicerki.. spróbuj mlekiem. Nie pytaj. Działa. 
A ulubiony kolor to czerwony, a konkretniej to wiśniowy. Uwielbiam ten odcień. Albo niebieski, bo lubię wszystko co niebieskie. Za czernią niezbyt przepadam, jest zbyt ponura i dobijająca. A przecież życie jest zbyt krótkie, by ciągle się dobijać i smucić.
Mogę spróbować wszystkiego, nawet mleka, bo naprawdę lubię ten samochód i nie chcę się go pozbywać. 
James: Dosłownie. Ale jak dotarło do mnie, że w sumie nikogo nie masz to... no nie fajnie. Dlatego pytam bo może czegoś nie wiem. Dlaczego nie odwiedzisz swojej siostry?
A jakbyś powiedział tak, powiedziałbyś o...?
A wiesz, że właśnie tak chciałem odpowiedzieć? "Nie, nie mam nikogo". Jednak wolałem sobie darować, bo znowu usłyszałbym, że zrzędzę. 
Nie odwiedzę swojej siostry z kilku prostych powodów. Jednym z nich zdecydowanie będzie Hydra i raczej nie muszę tego wyjaśniać. Drugim jest to, że przez ostatnie siedemdziesiąt lat byłem dla niej martwy, a ona podupadła na zdrowiu, więc wolę nie ryzykować szokiem. Trzecim jest to, że wolę by żyła jako przyjaciółka Kapitana Ameryki, a nie jako siostra Zimowego Żołnierza, czyli potwora, zdrajcy narodowego i mordercy. Niech żyje w zasłużonym spokoju. Powodów jest też znacznie więcej.
Jeśli powiedziałbym tak, czego jednak nie zrobiłem, rozwinąłbym odpowiedź. Ale odpowiedziałem, że nie wiem, więc nie warto gdybać, prawda?

1 komentarz:

  1. Yelena: o siostro, masz mnie z tymi kolorami :D
    Albo ewentualnie kup ładne pokrowce ^^ na siedzenia, nie na Jamesa.

    James: w tym temacie akurat byś mógł pojęczeć. To zrozumiałe. Przynajmniej dla mnie. Chociaż teraz to nie wiem co ci napisać. Bo nawet nie mówię że mógłbyś sobie kogoś znaleźć. W sensie przyjaciela. Strasznie gmatwam, przepraszam.
    A moge jednak trochę cię o to gdybanie pomęczyć? W sensie wiem ze ty wiesz ze ja wiem o kogo mi chodzi ale chce to usłyszeć od ciebie. No nie daj się prosić ;-;

    OdpowiedzUsuń