24 sierpnia 2015

Julia Szałwińska

N ja przedwczoraj też zaadoptowałam psiaka! Taki słodki mały husky ;) Ale ten pierwszy husky, dziewczyna tego małego gryziolca nie lubi :D I jak do tej pory u nas koty z psami żyły w pokoju, teraz zapanowała wojna... Jak ja jestem teraz podrapana :D
Ludzie! Zadajecie za dużo pytań! ;D ale na dłuższą mete to dobrze :P
Cóż, ja mam trzy psy, kota (który chyba sądzi, że jest psem, bo nie odstępuje tamtej trójki na krok) i dwa gekony, z których jeden zwie się Puszek (nie pytaj). Jamniczkę przygarnęłam od znajomych, dwa starsze psy oraz kot są ze schroniska i do dziś nie mogę nadziwić się temu, że ktoś porzucił rasowego (a przynajmniej wyglądającego na rasowego) psa dlatego, że miał problemy ze stawami :/ Jeden gekon trafił do mnie prawie zagłodzony, a drugi stracił palce, bo właściciel go zaniedbał i nie sprawdzał tego, jak schodzi mu wylinka. Dlatego twierdzę, że niektórzy nie powinni dostawać nawet kaktusa pod opiekę.
Oj tam, wielkie mi "za dużo". W prawie pół roku dodałam tylko niecałe półtora tysiąca odpowiedzi (1444), wielkie mi co. A tak serio, to w życiu się tego nie spodziewałam i do dziś nie wiem, skąd tego aż tyle :P
Yelena ty to się znasz na krwi... Nie wiem czy to dobrze, chociaż w twojej pracy jednak chyba się przydaję ;P
Wierz mi, że sporo bym dała, by tego jednak nie wiedzieć.

2 komentarze:

  1. N, schodzi ci wylinka?
    Nagifieekhemekhemscarletekhembardzoekhemekhemobjawienieekhem
    Wybacz, gruźlica mnie łapie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam trzy koty z których jeden dzisiaj urodził czyli wychodzi że siedem. Najstrszy to Pawlaczka bo razem z moim bratem kłócą się niczym Pawlak z Kargulem (dłuzsza historia). Potem są koty młodsze jeden rudy czyli Patyś, i bialo rudy który zeźarł mi ciasto czekoladowe, czego mu nadal nie wybaczyłam. Mam też królika Drzewo (bez pytań proszę) gołębia Światło, i dwa psy. Tą starszą zazdrośnicę Kodę, i gryzaka który mi piżamę podarł Kenaja ;) imiona rodem z: ,,Mój brat niedżwiedź" ;D oba ze schroniska :)
    ciesz się ;D twój ask jest popularny xD aż dziw ile ludzi przez ciebie zaraziło się panem Metalowa Łapcia ;P

    OdpowiedzUsuń