28 sierpnia 2015

Blue Greyme

Moj refleks powala ;_;
N, i wszystko się wydało. Kupie ci duże terrarium na urodziny, nie martw się c:
To by akurat byłoby przykre dla obu stron: Bucky dostałby lanie a Yel nie miałaby już kogo ratować xd
Mam Szacunek do takich aktorek które nie dają zarobić kaskaderom tylko spędzają kupę czasu na treningach a nie w spa. Nie aktorka ale doskonałym przykładem jest przecież kochany Chris Pratt i to jaką metamorfozę przeszedł do roli Star-lorda :>
Matko Matko jak cudownie by było gdyby Katherin zagrała w MCU i to Captain Marvel <3 
Doskonałym przykładem aktora, który nie korzysta z pomocy kaskaderów i wszystko robi samodzielnie, jest bezsprzecznie ten pan. Ale fakt, pan Pratt naprawdę przeszedł niezłą metamorfozę. Zrzucenie ponad 30 kg i wyrobienie takiej muskulatury w tak krótkim czasie to naprawdę coś. 
Udział panny Winnick to raczej taka sama plotka jak to, że film wyreżyserować ma Angelina Jolie ;) Poza tym, Katheryn miałaby wtedy już czterdziestkę, więc raczej byłaby zwyczajnie za stara- wg. standardów Marvela, oczywiście.
Yelena: chyba za twoją radą wybiorę się po kilka szminek ^^ I bardzo dobrze ze nie zapominasz być kobietą, przerażają mnie te laski które tak się oddają karierze ze zapominają co to są wysokie obcasy i ,dajmy na to, sukienka.
Gdyby James był miniaturowym pieskiem można by go nosić w torebce i lepiej pilnować :D
O nie, nie, nie, szpilki nie są dla mnie. Może ładnie wyglądają, ale są strasznie niefunkcjonalne w większości sytuacji. Jasne, mam kilka par, bo czasem po prostu lubię kupić coś fajnego, a dopiero potem zastanawiać się nad tym, gdzie i kiedy je włożę, ale jednak preferuję niski obcas. Ale sukienki czy spódnice? Czemu nie.
Chyba bym oszalała, gdybym miała go jeszcze ze sobą gdzieś zabierać. Wolę jednak pozostawić możliwość podziwiania tych wątpliwych doznań estetycznych, które mi serwuj tylko dla siebie. Tak, jestem chciwa.
James: no teraz to ty gmatwasz, staruszku.
Tak z ciekawości; masz jakis plecak czy wszystko nosisz w kieszeniach?
Dlaczego ostatnio ciągle ktoś wypomina mi wiek? Nie mam nawet cholernej trzydziestki i wystarczy tylko na mnie spojrzeć, by to zauważyć. I tak, wiem, że gmatwam.
Nie dałbym rady zmieścić wszystkiego w kieszeniach, więc zawsze mam przy sobie jakiś plecak lub torbę. Mam też dorobione kilka wewnętrznych kieszeni i uchwytów, bo po prostu lubię mieć blisko swoje zabawki.

1 komentarz:

  1. https://instagram.com/p/66bkMqgHWX/ N, doczekałyśmy sie. Dziekuje Seb. Dziekuje.
    Jackie <3 chyba każdy uwielbia filmy z tym panem :D
    Chwila. To ile Katheryn ma lat?

    Yelena: mamy ten sam problem z zakupami ^^'
    Ale hej, czy James to nie jest takie małe duże dziecko?

    James: jesteś starszy ode mnie. Moze dlatego. Ale tak całkiem serio to do wszystkich tak mówie. A poza tym skoro nie masz nawet cholernej trzydzieski to po co sie tak unosisz. Spokojnie ^^
    A te zabawki na dłuzszą mete nie są cięzkie? Znaczy jak sie biega/skacze/bije/wywraca to nie meczysz sie przez to szybciej?

    OdpowiedzUsuń