28 sierpnia 2015

Blue Greyme

[link] N, doczekałyśmy sie. Dziekuje Seb. Dziekuje.
Jackie <3 chyba każdy uwielbia filmy z tym panem :D
Chwila. To ile Katheryn ma lat? 
A czego się doczekałyśmy, bo nie bardzo wiem czego miałabym szukać na tym zdjęciu :P? Ciężko dziś myślę, więc prosiłabym jaśniej.
Internet twierdzi, że jest z roczniku '77, więc ma 38 lat. Pomyliłam się więc, bo "Captain Marvel" wychodzi w 2018, nie 2017 i miałaby wtedy 41 lat. Dla Marvela to raczej już za dużo, bo celuje jednak w młodszych aktorów i długoletnie kontrakty.
Yelena: mamy ten sam problem z zakupami ^^'
Ale hej, czy James to nie jest takie małe duże dziecko? 
Nie my jedyne, siostro, nie my jedyne.
Póki nie trzeba go karmić i przewijać, może być tak dziecinny jak tylko zechce. Ale jednak muszę się zgodzić, bo w pewnym sensie masz rację. Po... czymś takim trzeba się nauczyć chodzić od początku.
James: jesteś starszy ode mnie. Moze dlatego. Ale tak całkiem serio to do wszystkich tak mówie. A poza tym skoro nie masz nawet cholernej trzydzieski to po co sie tak unosisz. Spokojnie ^^
A te zabawki na dłuzszą mete nie są cięzkie? Znaczy jak sie biega/skacze/bije/wywraca to nie meczysz sie przez to szybciej? 
Ja wcale się nie unoszę. Jestem bardzo spokojny, nie widać?
Pamiętaj, że bez problemu potrafię podnieść samochód. A poza tym, mam kawał żelastwa przyczepiony do ciała, a uwierz, że do lekkich on nie należy, więc trochę większa masa nie robi mi różnicy. 

1 komentarz:

  1. Autentycznego Sebastiana w koczku c: luknij jeszcze raz na zdj ^^ przepraszam, ja tak zawsze pisze ze trzeba się domyślać :P
    A ja dała bym jej +/- 26 lat ;_;

    Yelena: a ciągle jeszcze u ciebie mieszka? No i gdzie się nauczyłaś szyć? Plecy.

    James: jesteś spokojny jak mój tata kiedy krzyczy. Ale nie martw się, ciągle cię lubię :> w sumie to przydałby mi się ktoś taki dla kogo 13 kilogramowy plecak nie zrobi różnicy. Książki są ciężkie ;-;
    Lepiej z tymi plecami?

    OdpowiedzUsuń