16 sierpnia 2015

Blue Greyme

Strzelać z focha <3
Mistrzostwo N, wygrałas:D
Śmiej się, śmiej, ale z czym innym "strzelać focha" mogło skojarzy się żołnierzowi z lat'40 :P?
Osoby... Bucky! Zgadłam? :D
Opowiesz co ostatnio robicie? Albo planujecie robić. Opowiedz jak przebiegają wasze akcje... jeśli dobrze to ujęłam.
Owszem, zgadłaś. On naprawdę potrafi uszkodzić każdy sprzęt. I siebie przy okazji także.
Nasz oddział skupia się głównie na przejmowaniu, lub niszczeniu jeśli wymaga tego sytuacja, kolejnych baz Hydry. Posuwamy się coraz bardziej na wschód, głównie w kierunku Morza Bałtyckiego. Oczywiście zdarza nam się współpracować z "normalnymi" oddziałami, jeśli zrozumiale to ująłem.
Nasze akcje zazwyczaj przebiegają podobnie. Każdy przydzielone ma inne zadanie i funkcję, co znacznie ułatwia sprawę. Na przykład Bucky jest snajperem, znakomitym mógłbym dodać, bo niejednokrotnie uratował nam tyłki, a Dernier jest specem od wszelkich bomb i ładunków wybuchowych. Podział ról naprawdę pomaga w utrzymaniu tego w ryzach.
Buck, ale z twoimi palcami wszystko dobrze mam nadzieje? Ja na twoim miejscu zabrałabym mu te buty. Co jak co ale on z tych wytrzymalszych to dałby sobie rade 3:>
Jak sprawdzałem ostatnio, to wszystkie części ciała były na swoim miejscu i mam nadzieję, że tak zostanie. Lubię wszystkie... dobrze, prawie wszystkie, bo za nosem nie przepadam, części swojego ciała i wolałbym ich nigdzie nie zostawiać.
Mogę mu to wypominać, ale nigdy niczego bym mu nie zabrał, ma'am. Nie można myśleć tylko o sobie.

1 komentarz:

  1. Steve, a opowiesz jakąś historie jak wam te tyłki uratował? ^^

    Oj tam Bucky, twój nos jest całkiem przystojny, nie przejmuj sie.

    Zobacz N; https://instagram.com/p/6cs4Ndumvx/ komuś tu chyba schodzi opuchlizna ^^
    Sprawdzałaś może maila? :P

    OdpowiedzUsuń