16 sierpnia 2015

Tara

Bucky: I jak reaguje ,kiedy każe mu się przestać ? Strzela focha czy się z tym zgadza ? Jak ty z nim wytrzymujesz ?
Steve : Najdziwniejsza rzecz jaką zrobiłeś kiedykolwiek ?
Steve: 
Zgłoszenie się na ochotnika do tajnego, rządowego eksperymentu się liczy?
Bucky:
Zostawiłem go samego, a on zrobił z siebie ludzkiego królika doświadczalnego. To nie tylko najdziwniejsza rzecz, ale bezdyskusyjnie równiej najdurniejsza rzecz jaką zrobił.

Zazwyczaj kiedy ktoś każe mu się zamknąć, to właśnie to robi. Chyba, że ma ochotę mnie podręczyć, wtedy nie przestaje i cały czas zwraca się do mnie takim tonem. Bez obrazy, ma'am, ale to czasem prawdziwy dupek. Ale to też mój najlepszy przyjaciel i właśnie dlatego z nim wytrzymuję. 
I przepraszam, ale nie odpowiem, czy potrafi strzelać z focha, bo nie do końca wiem czym on jest. Ale potrafi strzelać z wielu rzeczy, więc pewnie i z nim by sobie poradził.

2 komentarze:

  1. Strzelać z focha <3
    Mistrzostwo N, wygrałas:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Steve: Z głoszenie się na ochotnika było odważne nie dziwne.Dlatego ponawiam pytanie o najdziwniejszą rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłeś.No dawaj,nie wstydź się.
    N: Właśnie mi uświadomiłaś jaką gafe strzeliłam. Boniu,ale ja głupia. Ale chyba zostanie mi wybaczone.Prawda?
    Super blog , naprawdę. Tylko jak ty znajdujesz na niego czas? Szacunek za całą wiedzę jaką posiadasz o komiksach.
    Bucky: Z tym fochem to...nieważne.Jak układają ci się stosunki z resztą oddziału ?
    Tara

    OdpowiedzUsuń