16 sierpnia 2015

Alexa Mariani

Za dwa lata James będzie miał 100 lat. Ciekawa jestem jak to jest być najprzystojniejszym 100-latkiem na świecie?
N: Z ustaleniem wieku Bucky'ego w MCU jest pewien problem. Niby w CA:WS mamy poświęconą mu wystawę w muzeum, która podaje, że żył w latach 1917-1944, ale daty na niej są błędne. Dlaczego? Ponieważ na tej samej tablicy napisane jest, że urodził się w 1916- to po pierwsze. Po drugie, Bucky zginął w '45, nie '44. Ba, znamy nawet niemal pełną datę- 3/4 marca 1945 roku, bo jest to łatwe do oszacowania. 
Za to w wyciętej scenie z "Avengers" na karcie Bucky'ego pojawia się data 10 marca 1922. I to właśnie tą datę uznałam na blogu za prawdziwą :)
Bucky:
Za jakie dwa? Wypraszam sobie, nie jestem aż tak stary. Mam tylko 93 lata. Nie jestem więc jeszcze taki stetryczały, jak mogłoby się wydawać. 
I cóż, komplementami mnie nie ugłaskasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz