13 maja 2016

ANA MORGAN

Szczególnie po tylu latach :D A Agentka to już inna sprawa. Zmarnowali cały potencjał, nie tylko postaci Howarda, ale i serialu :/
Gdyby mieli nakręcić kolejny film o początkach Pająka to byłaby to już lekka przesada. Chociaż żadnego poprzedniego nie widziałam i w sumie to nie wiem nawet co w nich było :/ Ale wprowadzenia postaci w innych filmach, a potem rozwinięcie ich wątku w solówkach to bardzo dobry pomysł i taki świeży. Pantera mi się bardzo spodobał (mam dylemat jak to odmieniać o.O)i to zachęciło mnie do obejrzenia jego solowego filmu :D A co do Carol to wolałabym jakąś mało znaną aktorkę w granicach 30, to byłby kolejny powiew świeżości dla Marvela.
Solowy film z Bucky'm <3 Jestem jak najbardziej za! Chodzi ci o film o Black Widow? Coraz więcej plot chodzi, że ma szansę na solówkę, a ja coraz bardziej zaczynam w to wierzyć :/ Tylko co w takim filmie mogliby ciekawego pokazać? Już wolę film o Hawkeye'u ;D
/Naprawdę nie dziwię cię, że trzeci sezon ponoć ma nie powstać. Przy takim spadku oglądalności (i poziomu...) to nic dziwnego.
/Osobiście żałuję tego, że Bucky'ego odmrożą w BP (zostało potwierdzone, że się tam pojawi, więc zapewne tam wyciągną go z lodu). Bo skoro będzie Bucky, będzie pewnie też Steve, Sam albo ktoś z teamu, komu będzie trzeba poświęcić czas ekranowy. A wolałabym zobaczyć film w pełni poświęcony Panterze i Wakandzie, bo ta postać na to zasługuje.
/Marvel nie zrobi filmu o BW, bo to zbyt ryzykowne (pisałam już o tym tutaj, więc tylko wkleję link, nie będę się powtarzać). Dlatego na jęki fanów odpowiadają "może", "w przyszłości", "kiedyś". A petycja, którą fandom wystosował, zebrała jakieś dwieście podpisów w kilka tygodni. Czyli śmiesznie mało.
A prawdziwym marzeniem byłby nie tyle film o WS, co serial od Netflixa. Winnie ma za sobą długą, krwawą przeszłość, która w MCU zostanie ugrzeczniona. Choć w CW pojawiła się krew, więc robi postępy :P
Ten twój mały fetysz jak najbardziej dopełnia twój wizerunek. Wiedziałam, że ci się spodoba :D
Taa... Wiesz, że nie musisz silić się na uprzejmości. Widać w tym twoją nieszczerość na kilometr.
Zapytałam, co słychać, bo stwierdziłam, że wypada i zrobiło się niezręcznie. I dzięki, bardzo poprawiłeś mi samopoczucie, uświadamiając, że coś jednak jest ze mną nie tak.
/Ale... Jak to "dopełnia mój wizerunek"? Jaki wizerunek? Znaczy, że... ym, że to też wyciekło? Dobra, żaden problem.

1 komentarz:

  1. Mogli by zrobić coś w stylu początku tarczy czy coś takiego. To by było ciekawe :D
    Może będzie to tylko scena po napisac, jako wprowadzenie do IW. Bo jednak szkoda by było zmarnować taki potencjał filmu i to po raz drugi. Kolejnego rozczarowania względem głównej postaci i fabuły chyba nie przeżyje.
    Bo ja naprawdę nie wiem dlaczego niektórzy tak bardzo się na ten film upierają. BW ani jakąś szczególną postacią nie jest, pojawia się często w innych filmach i ma rozbudowane wątki, jej przeszłość jest już praktycznie wyjaśniona, więc czego oni jeszcze chcą. Ja już komentarze po co film o AM, lepiej o BW to już lekka przesada. Zresztą Marvel ma bardziej interesujące postacie kobiece, które mógłby wykorzystać.
    Krew? Czekaj, chyba przeoczylam ta scenę. Możesz mi powiedzieć w którym momencie to było? Serial to nie jest zły pomysł i jak widać Pan Stan też wielkich oporów nie ma przed występami na małym ekranie :). Poza tym czytając wywiady z nim i filmowym Falconem mają na planie niezły ubaw :D

    Przepraszam, że co? Nie ogarniam :/

    OdpowiedzUsuń