12 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Aż nie wiadomo co z tym Bucky'm zrobić :(
Co??? To on??? Wow! Serio myślałam, że znowu Jamesa pokazujesz mi ;ooo Jestem w szoku! Ale, może moje nadprogramowe cm to też wina ubrania? xD Ale mówi się, że i kamera dodaje kg, aż nie wiem co z tymi zdjęciami zrobić xD
"Być czy nie być"? Zamiast z czaszką to z hełmem? xD
[link] mam 73% xD
[link] 10/11 ale pytanie dlaczego Bucky stracił pamięć i sugerowana odpowiedź 1sza otwiera nóż xD
/Biedak sam nie wie co z sobą począć, więc się zamroził. Smutne to jak diabli.
/W przypadku pana Stana to w większości naprawdę kwestia ubrania, bo zobacz jak mocno ścisnęli go tym mundurem (gorsecik :P?) z CA:WS. Jeszcze trochę by naciągnęli, a nie jedna babka mogłaby pozazdrościć mu tali :P Za to ten z CW jest workowaty, więc optycznie go poszerza. Wyglądałby na sporo większego nawet gdyby nie przybrał na wadze.
/Może raczej "Uderzyć czy nie uderzyć? Oto jest pytanie...". Choć ciekawi mnie jedna rzecz - co hełm IM robił na planie CA:WS?

/Nie cierpię tych testów. Chociaż to i tak lepsze niż te od naekranie.
Czyli wciąż masz postawę przyjaciela względem niego?
/Tak, oczywiście, że tak. Bucky może i nie jest już taki sam, ale to Bucky.
Em. Z tego co wymieniłeś, to chyba z dzieciństwa i Brooklynu, jakąś kotwicą były Cap.
/Steve'a poznałem, gdy miałem jakieś siedem albo osiem lat, nie pamiętam dokładnie. Przedtem mieszkałem z rodziną w Shelbyville, więc tutaj Rogers za bardzo mi nie pomoże. Ale i tak pamiętam całkiem sporo z okresu sprzed wojny. Nie wszystko, ale jednak trochę tego już jest. Pamiętam głównie wydarzenia z czasów Zimowego Żołnierza, bo te są najmłodsze, ale jednak można nastrajać się optymistycznie. Reszta też kiedyś wróci.

1 komentarz:

  1. On jest po prostu bohaterem tragicznym. Wciąż między młotem a kowadłem.
    A wszędzie trąbią, że "dieta" gorsetowa jest w 100% niebezpieczna. Stan się dla nas stara<3 Niestety tak jak mówiłam, kamera dodaje kg, a do tego jeszcze workowate ubrania i już mamy 10 kilo więcej. Chyba, że śliwki zamiast przeczyścić to "zapchały" xD Wiesz, ciąża spożywcza i te sprawy.

    I pewnie wszędzie miałaś 100% xD

    Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z nim?



    Nie chcę powiedzieć, że wtedy wrócisz i ty..chodzi mi, że jak wszystkie wspomnienia wrócą, to może pewniej się poczujesz jako osoba którą jesteś teraz..

    OdpowiedzUsuń