12 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Ale i tak mi się wydaje, czy by Bucky wiedział, że jest, czy by nie wiedział, że jest na terapii to i tak nie chciałby o tym rozmawiać. Aż żal jego wątroby, wszystko musi udźwignąć.
Co do kurtki (nie skomentowałam w pracy, bo zapomniałam :( ) To haha, na pewno kurtka była tak wypchana puchem, że aż twarzy dodała paru kg.. Ale masakra, rozumiem, że James ma zajawkę na postać no i jest kaskaderem, ale... No. Bucky'emu by się bieżnia na Wakandzie przydała xD

Haha Charles może nie wiedzieć, kaj Polska leży xD
/Zależy na jaki okres by trafił. Może Bucky nie powiedziałby nic, a może powiedziałby aż za dużo i to z bardzo barwnymi szczegółami. A tego ktoś mógłby nie wytrzymać. 
/Ale co ma pan James do tego? Jest trochę drobniejszy od Sebastiana, ale toć na obu fotkach jest pan Stan - na pierwszym w czasie kręcenia CA:WS (druga fotka), na drugim z CA:CW. Różnica naprawdę spora i to nie tylko w sylwetce, ale też na twarzy. 

/Inteligentny z niego facet a do tego telepata, więc kiedyś to rozkmini.
Czasu nie zawrócić. Ale Bucky jest, nie do końca cały i zdrowy, ale jest. Teraz tego nie spieprz za przeproszeniem, choć jestem pełnoletnia to mogę od czasu do czasu powiedzieć brzydko. 
/Wiem, że Bucky tu jest i cieszę się z tego, naprawdę cieszę, ale nie zmienia to tego, że czuję się winny za każdym razem, kiedy na niego patrzę. Ale nie dopuszczę do tego, by ktoś znów położył na nim łapy. Niech próbują, a stanę pomiędzy nimi.
Jestem ciekawa jak to będzie, gdy wrócą ci wspomnienia przed tego wszystkiego. 
/Czyli z jakiego okresu? Z dzieciństwa? Z Brooklynu, sprzed wojny? Z wojny, czasu spędzonego z Komandosami? Z niewoli u Ruskich? Z czasu spędzonego na stole Lukina? Określenie "z przed tego wszystkiego" niewiele mi jednak mówi.

2 komentarze:

  1. Aż nie wiadomo co z tym Bucky'm zrobić :(
    Co??? To on??? Wow! Serio myślałam, że znowu Jamesa pokazujesz mi ;ooo Jestem w szoku! Ale, może moje nadprogramowe cm to też wina ubrania? xD Ale mówi się, że i kamera dodaje kg, aż nie wiem co z tymi zdjęciami zrobić xD
    "Być czy nie być"? Zamiast z czaszką to z hełmem? xD


    Czyli wciąż masz postawę przyjaciela względem niego?




    Em. Z tego co wymieniłeś, to chyba z dzieciństwa i Brooklynu, jakąś kotwicą były Cap.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://samequizy.pl/jak-dobrze-znasz-postacie-marvela/ mam 73% xD
    http://samequizy.pl/ile-wiesz-o-filmach-kapitan-ameryka-pierwsze-starcie-i-kapitan-ameryka-zimowy-zolnierz/ 10/11 ale pytanie dlaczego Bucky stracił pamięć i sugerowana odpowiedź 1sza otwiera nóż xD

    OdpowiedzUsuń