12 maja 2016

Ana Morgan

Ja zawsze żałowałam, że Howarda jest tak mało, a jeżeli się pojawia to tylko epizodycznie, jako tło wydarzeń. I jak już pisałam wcześniej, szkoda że jest jedną z nielicznych postaci, która została ukatrupiona na śmierć :/
Za Antkiem jak najbardziej, ale Pająka to w ogóle mogli wyrzucić, bo o ile filmów z nim w roli głównej nie mam zamiaru oglądać, to mogę się założyć, że przy każdym pojawieniu się w jakiś filmach grupowych, zdrowo będzie mi działał na nerwy. I bardzo ciekawi mnie postać Carol Danvers. Mam nadzieję, że nie zrobią z niej drugiej Czarnej Wdowy. I skoro ma się pojawić w IW to by znaczyło, że w jej solowym filmie historia nie będzie pokazana od początku, bo do tej pory prequel się nie zdarzył w Marvelu. A wiadomo coś o aktorce? Słyszałam kiedyś, że interesują się Jennifer Lawrence, a ja modlę się do niebios, żeby nie padło na nią. Mam nadzieję, że jednak się opamiętają i nie wybiorą aktorki kojarzonej z X-menami :/
Może jeszcze w innych filmach będzie go ratować, bo o ile dobrze pamiętam to panu Evansowi nie znudziła się rola Capa, a już na pewno nie to, że ma stałą robotę i jest chętny na przedłużenie kontraktu po IW. Ja jestem za, bo nawet gdyby tarczę przejął Bucky lub Sam to już nie byłoby to samo. Chris jest stworzony do tej roli i niech gra jak najdłużej tylko takiego Capa jak w WS :D
/Howarda powinno być znacznie więcej w "Agentce...". Ale takiego jak w pierwszym sezonie albo jak w TFA. Także żałuję, że umarł, ale wskrzeszenie także jego byłoby jednak przegięciem. 
/Marvel coraz częściej od chodzi od pokazywanie orginów postaci, co widać w przypadku Pająka, Pantery. czy choćby Carol. Jakieś retrospekcje wystarczą, a dzięki temu będą mogli pokazać postać działającą w tym biznesie już od jakiegoś czasu. A jeśli chodzi o aktorki - Lawrence raczej odpada, bo Marvel nie zaangażowałby aktorki, która gra już w ekranizacjach ich komiksów. Może i dla Foxa, ale jednak. Katheryn Winnick kilkukrotnie wrzuciła już na swój profil fanowskie przeróbki, które przedstawiały ją jako Carol, chodziły też plotki, że jest zainteresowana angażem, ale raczej ona też odpada. Według ostatnich informacji, najprawdopodobniej zobaczymy w tej roli Emili Blunt, Rebeccę Ferguson lub Brie Larson, bo plotki o Charlize Theron są raczej tylko plotkami.
/Cóż, miło byłoby zobaczyć dla odmiany film, w którym to Bucky ratowałby Steve'a, ale pewnie musiałaby być to produkcja mająca w tytule "Winter Soldier". I nie będę kłamać, taki film chętnie bym zobaczyła i miałby pewnie większe wzięcie od filmu o BW.
Nie pytam się, czy masz za złe, ale czy jest ci miło z tego powodu -_-
No tu ci muszę przyznać rację. To przez nich Zemo wciągnął cię w to, w jak to sam określiłeś, bagno.
Cóż... W tym przypadku to ty zacząłeś rozmowę, więc niekulturalnie było cię olać. Po drugie jak już napisałam, rozmowa z tobą pozwala mi ćwiczyć swoją cierpliwość i trzymać nerwy na wodzy. Nie należę do cierpliwych osób i bardzo łatwo się denerwuję, a to nie dobrze. Poza tym mam trochę wolnego czasu, którego nie mogę spożytkować, w jakiś konkretny sposób. Dużo czasu spędzam na przystankach i w autobusach, a to jest zajęcie w sam raz. Może jestem też masochistką i lubię szarpać sobie nerwy bez powodu, ale nie wszystko musi mieć sens, prawda?
/Tak, jest mi bardzo miło, wręcz kocham być nazywany ruską, zdradziecką kurwą. Albo szwabską dla odmiany. Wiesz, to taki mój mały fetysz.
/Dziękuję bardzo za zrozumienie, bardzo mi z tego powodu miło. 
/Zacząłem rozmowę, bo stwierdziłem, że wypada. To wcale nie było zaproszenie do jakieś większej dysputy, ale jak widać, jednak jesteś masochistką, która lubi szarpać sobie nerwy. Witam w klubie.

1 komentarz:

  1. Szczególnie po tylu latach :D A Agentka to już inna sprawa. Zmarnowali cały potencjał, nie tylko postaci Howarda, ale i serialu :/
    Gdyby mieli nakręcić kolejny film o początkach Pająka to byłaby to już lekka przesada. Chociaż żadnego poprzedniego nie widziałam i w sumie to nie wiem nawet co w nich było :/ Ale wprowadzenia postaci w innych filmach, a potem rozwinięcie ich wątku w solówkach to bardzo dobry pomysł i taki świeży. Pantera mi się bardzo spodobał (mam dylemat jak to odmieniać o.O)i to zachęciło mnie do obejrzenia jego solowego filmu :D A co do Carol to wolałabym jakąś mało znaną aktorkę w granicach 30, to byłby kolejny powiew świeżości dla Marvela.
    Solowy film z Bucky'm <3 Jestem jak najbardziej za! Chodzi ci o film o Black Widow? Coraz więcej plot chodzi, że ma szansę na solówkę, a ja coraz bardziej zaczynam w to wierzyć :/ Tylko co w takim filmie mogliby ciekawego pokazać? Już wolę film o Hawkeye'u ;D

    Ten twój mały fetysz jak najbardziej dopełnia twój wizerunek. Wiedziałam, że ci się spodoba :D
    Taa... Wiesz, że nie musisz silić się na uprzejmości. Widać w tym twoją nieszczerość na kilometr.
    Zapytałam, co słychać, bo stwierdziłam, że wypada i zrobiło się niezręcznie. I dzięki, bardzo poprawiłeś mi samopoczucie, uświadamiając, że coś jednak jest ze mną nie tak.

    OdpowiedzUsuń