23 maja 2016

O.

Powinien jeszcze pod tęczą przelecieć! I mieć kotka małego! Kotki zawsze robią furorę xD
To ją kontrolują pod swoimi skrzydłami, wiesz przyjaciół miej blisko, wrogów jeszcze bliżej. Może się tym kierowali xd
Które Ty wykorzystasz xD Oj zła Ty xD
/Bez małego kotka ani rusz. Każdy by takiego chciał. Nawet Buckyś - klik.
/O tak, dać Wandę pod kontrolę tym gościom. Przecież to nie może skończyć się źle, prawda :P? 
/Oj tam, akurat tutaj nie będzie można mi niczego zarzucić, bo to kanon. Po prostu teraz zamiast trzymać się biegu wydarzeń w MCU, powoli przechodzić będziemy na lekko zmodyfikowaną i dostosowaną do filmowego świata komiksową fabułę.

+ Właśnie odkryłam istnienie tej strony. I na usta ciśnie mi się tylko: WTF? 
Mówisz to z takim błyskiem w oku, że aż się robi ciepło na serduchu.. I prawie się w to wierzy.
/Cóż, ja w to wierzę. Inaczej bym tego nie mówił, bo nie ma nic gorszego od udzielana rad, do których samemu się nie stosuje, prawda?
No wiesz, jak powiesz żebym poszła to pójdę?
/Gdzie znowu pójdziesz? Bez obrazy, ale trochę jaśniej proszę.

1 komentarz:

  1. Bucky wygrywa konkurs na postać z największą ilością złych zdjęć xD No ale ktoś musi xD
    Tj miałam na myśli Avengersów :D
    Czyli do Ciebie też stworzyć petycję pt "Kogo powinien Bucky pocałować?" a)Steve'a, b) Kapitana Amerykę xD
    Ja tam bym nie miała nic przeciwko na takie wydarzenia w ich życiu xDDDDDD


    Nie chciałbyś zostać Coachem? Byłbyś w tym dobry, bez krzty ironii ;)


    Gdzieś, gdzie nie będziesz mnie widzieć, co by Ci ciśnienia nie podnosić.

    OdpowiedzUsuń